;
coinex

آیپد پرو 9.7 اینچی به سیم کارت داخلی اپل مجهز است

آیپد پرو 9.7 اینچی به سیم کارت داخلی اپل مجهز است

سامسونگ و اپل شرکت هایی هستند که چند سالی است به دنبال استفاده از سیم کارت داخلی در دستگاه های خود هستند. جدید ترین دستگاه اپل که از این قابلیت بهره می برد آیپد پرو 9.7 اینچی است. استفاده از سیم کارت داخلی که Apple Sim نام دارد باعث می شود که دیگر به درگاه سیم کارت نیازی وجود نداشته باشد و بنابراین فضای کمتری از دستگاه اشغال شده و فضای مورد نیاز برای بزرگتر کردن باتری فراهم می شود

استفاده از سیم کارت داخلی اولین بار در سال 2014 توسط اپل آغاز شد و برخی از آیپد های ساخت این شرکت به این نوع سیم کارت مجهز بودند. این سیم کارت بر روی برد اصلی آیپد نصب می شود و کاربر می تواند در صورت نیاز، از سرویس های هر یک از اپراتور هایی که سیم کارت را پشتیبانی می کنند استفاده کند. در حال حاضر اپراتور های زیادی نظیر Sprint، AT&T و T-Mobile از این سیم کارت ها پشتیبانی می کنند. تعداد این اپراتور ها روز به روز در حال افزایش است و ممکن است به زودی استفاده از سیم کارت های قدیمی منسوخ شود و استفاده از سیم کارت های جدید مرسوم شود. شرکت سامسونگ نیز در ساعت هوشمند Gear S2 خود از این نوع سیم کارت بهره برده است.
آیا شاهد استفاده از Apple Sim در گوشی آیفون 7 خواهیم بود؟ چند سال قبل وقتی اپل ایده ی استفاده از این سیم کارت ها را داخل دستگاه هایش مطرح کرد با مخالفت شرکت های مخابراتی و اپراتور های اروپایی مواجه شد. این شرکت های عنوان کرده بودند که در صورت استفاده از سیم کارت داخلی امکانات محدود تری را در اختیار اپل قرار خواهند داد. به همین دلیل این طرح در سال های گذشته اجرایی نشد اما در حال حاضر احتمال استفاده از این سیم کارت ها در آیفون 7 بیش از پیش است.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر