;
coinex

آیپد پرو 9.7 اینچی همانند آیفون SE از دو گیگابایت رم بهره می برد

آیپد پرو 9.7 اینچی همانند آیفون SE از دو گیگابایت رم بهره می برد

همان طور که می دانید اپل طی برگزاری رویدادی از محصولات جدیدش یعنی آیفون SE و آیپد پرو 9.7 اینچی رونمایی کرد. اپل در ساخت آیپد جدید خود از تراشه ی A9X استفاده کرده است؛ اما مشخص شده است که اپل فرکانس کاری این پردازنده را تا حدی کاهش داده است. همچنین این تبلت مانند آیفون SE از دو گیگابایت رم بهره می برد.
توسعه نرم افزاری و سخت افزاری و از همه مهم تر یکپارچگی این دو با یکدیگر باعث شده است تا اپل بتواند محصولاتی را تولید کند که علیرغم سخت افزار نه چندان قوی، باز هم با محصولات تراز اول بازار بتواند رقابت کند. با وجود همه ی این مسائل انتظار می رفت تا اپل مقدار رم بیشتری را برای این آیپد تحت برند Pro در نظر بگیرد. به این ترتیب می توان گفت اپل قصد دارد تا تبلت 9.7 اینچی خود را در یک سطح مشخص نگه دارد.
به هر حال اپل تصمیم گرفت تا 2 برای هر دو دستگاه جدیدش 2 گیگابایت رم در نظر گیرد. اپل در آیپد ایر نیز از 2 گیگابایت رم استفاده کرده بود. در نهایت می توان گفت که آیپد پرو 9.7 اینچی با دو گیگابایت رم و چیپ ست تضعیف شده ی A9X گزینه ی مناسبی برای انجام کارهای روزانه است؛ اما به نظر نمی رسد که آیپد با چینن مشخصاتی گزینه ی مناسبی برای اجرای بازی های سنگین باشد.
به هر حال باید دید محصولات اپل تا چه حد می توانند موفق باشند و آیا توان رقابت با دیگر محصولات مشابه را دارند؟

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر