;
coinex

بروزرسانی واتساپ برای ویندوز فون

اپلیکیشن پیام رسانی واتساپ بروزرسانی شد.

اپلیکیشن پیام رسانی واتساپ بروزرسانی شد.

نسخه ی جدید این اپلیکیشن، v2.12.344 است و شامل چندین قابلیت جدید است که از جمله ی آنها می توان به این موارد اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد که قبل از ارسال یک ویدئو، آن را ترمیم و متناسب کنید. آپدیت قبلی قابلیتی را افزود که به کاربران این امکان را می دهد که اندازه فایل های ویدئویی را برای قابل کنترل ساختن آنها برای ایمیل ها و متون، کاهش دهند. با این دو قابلیتی که در هر بروزرسانی اضافه شدند، هم اکنون قادر خواهید بود ویدئوهای طولانی را برای خانواده دوستان و آشنایان خود ارسال کنید.

کاربران ویندوز فونی که واتساپ را اجرا می کنند هم به لطف این آپدیت قادر خواهند بود ویدئوها، عکس ها و هم اکنون هم اسناد را به دوستان و همکاران و … ارسال کنند. قبلا واتساپ به مشترکین خود تنها این توانایی را می داد که اسناد را دریافت کنند. هم اکنون یک کاربر واتساپی بر روی ویندوز فون نه تنها می تواند اسناد مهم مربوط به حساب دیگری را دریافت کند بلکه می تواند تغییراتی را بر روی آن ایجاد کند و منتشر کند.

اگر شما در حال حاضر بر روی گوشی های ویندوزی خود، واتساپ را نصب نکرده اید، شما می توانید با کلیک بر روی این لینک، آن را دانلود و نصب نمایید.

یاداوری می کنیم که این اپلیکیشن پیام رسانی واتساپ در اکتبر سال ۲۰۱۴ حدود ۲۲ میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر