;
coinex

الفون اس۳ از ماه آینده روانه بازار می شود

الفون اس۳ به احتمال زیاد از ماه آینده روانه بازار می شود.

الفون اس۳ به احتمال زیاد از ماه آینده روانه بازار می شود.

الفون (Elephone) به سختی در تلاش بوده تا گوشی هوشمندی ارائه دهد که ویژگی های سخت افزاری، طراحی جالب و بسته نرم افزاری خوب را با قیمتی ارزان ارائه دهد. در ماه های گذشته شاهد نمونه هایی از قبیل الفون می ۲، Elephone Vowney و P9000 از این شرکت بودیم. هم اکنون این شرکت قرار است محصول متمرکز بر روی طراحی الفون اس۳ (Elephone S3) را عرضه کند.

با توجه به گزارش GizmoChina این گوشی  بدون حاشیه الفون اس۳ صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی فول اچ دی به نمایش می گذارد که با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی کار می کند.

در ساختار این دستگاه از هیچ دکمه ی خازنی استفاده نشده است، به این معنی که عملگرهایی مانند منو (Menu) و یا بازگشت (Back) بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود و یا پنهان می شود. از ویژگی های داخلی این دستگاه می توان به پردازنده ی ۸ هسته ای مدیاتک MT6753 به همراه رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

 بنا به گزارش ها در قسمت پشت این دستگاه از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی استفاده شده است که البته این موضوع که ساخت سونی است جای تعجبی هم ندارد جون با توجه به تاریخچه ی کاری الفون از تکنولوژی دوربین سونی در ساخت دستگاه های خود بهره برده است. قسمت پشت این دستگاه به یک سنسور اثر انگشت هم مجهز شده است.

باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی را روشن نگه می دارد. با وجود اینکه الفون اس۳ ویژگی های متوسطی به نمایش می گذارد اما باتری آن کمی ضعیفتر از حد متوسط است و دلیل آن هم این بوده که طراحی ظاهری این گوشی تحت تاثیر قرار نگیرد.

راجع به قیمت این گوشی هنوز هیچ صحبتی نشده است. احتمال دارد که الفون اس۳ در ۴ رنگ نقره ای، طلایی، رز گلد و خاکستری عرضه شود. راجع به تاریخ انتشار این دستگاه هم هنوز صحبتی به میان نیامده است اما به احتمال زیاد این دستگاه از ماه آینده در دسترس قرار می گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر