;
coinex

چاپ آخرین نسخه چاپی روزنامه ایندیپندنت برای ورود به حوزه آنلاین

آخرین نسخه ی چاپی روزنامه ی ایندیپندنت (The Independent) امروز منتشر شد. قرار است این روزنامه از این پس تنها در فرمت دیجیتال عرضه شود.

آخرین نسخه چاپی روزنامه ی ایندیپندنت (The Independent) امروز منتشر شد. قرار است این روزنامه از این پس تنها در فرمت دیجیتال عرضه شود.

صفحه اول آخرین روزنامه ی انگلیسی ایندیپندنت، داستانی منحصر بفرد درباره ی رابطه ی بریتانیا در یک توطئه برای کشتن پادشاه سابق عربستان را به نمایش می گذارد.

این روزنامه همچنین یک تصویر قابل توجه از مورد هدف قرار دادن مسافرین یک قطار که در طول عملیات ضد تروریسمی در بروکسل تخلیه می شوند را به تصویر کشیده است.

صاحبان این روزنامه به نام های الکساندر و اوگنی لبدوف ماه گذشته اعلام کردند که چاپ این روزنامه از روز یکشنبه متوقف خواهد شد.

سر مقاله نهایی این حرکت آنلاین را به عنوان “گذاری جسورانه” توصیف کرد. تاریخ، این حرکت را به عنوان حرکتی پیشگامانه برای روزنامه نگاران دیگری که در سراسر جهان راه این روزنامه را دنبال خواهند کرد، قضاوت می کند.

ایندیپندنت در سال ۱۹۸۶ توسط گروهی از روزنامه نگاران به رهبری Andreas Whittam Smith راه اندازی شد.

ایندیپندنت که از سال ۱۹۹۰ به سر دبیری استفان گلوور به کار خود ادامه داد، نسخه ی نهایی اش در این هفته منتشر شد.

ایندیپندنت بخشی از گروه متعلق به خانواده لبدوف است که رسانه های دیگری از جمله Evening Standard و ایستگاه تلویزیونی London Live را دارا هستند.

هنگامی که خبر بسته شدن ایندیپندنت را اعلام کردند، لبدوف گفت:

“صنعت رونامه در حال تغییر است و این تغییر توسط خوانندگان هدایت می شود. خوانندگان به ما نشان می دهند که آینده این عرصه نیز دیجیتالی است.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theguardian


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر