coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیاومی نسل دوم دوربین هوشمند Xiaoyi را رونمایی کرد

شیاومی نسل دوم دوربین هوشمند Xiaoyi را رونمایی کرد

شرکت شیائومی قبل از هر چیزی یک شرکت تولید کننده ی گوشی هوشمند است که در این صنعت موفق نیز ظاهر شده است. این شرکت کار خود را در سال 2010 آغاز کرد و در طول این 5 سال به واسطه ی تلاش زیاد توانست به محبویت و پیشرفت خوبی دست پیدا کند. اما شیائومی تنها یک شرکت تولید کننده ی گوشی هوشمند نیست، این شرکت در کنار صنعت اصلی خود به توسعه ی نرم افزار، تولید گجت های هوشمند، تبلت، تکنولوژی های امنیتی و وسایل تصویه کننده ی هوا نیز مشغول است.

شیائومی در سال گذشته دوربین مراقبتی Xiaoyi Ants Smart را معرفی کرد، محصولی مقرون به صرفه که البته تنها برای بازار های چینی تولید شد. حالا این شرکت نسل دوم این دوربین با نام Xiaoyi Small Ants 2 را چین معرفی کرد. این دوربین توانایی ضبط تصاویر با کیفیت فول اچ دی با نرخ 25 فریم در ثانیه را دارد که نسبت به مدل قبلی که رزولوشن 720p را داشت، با بهبودی چشم گیر مواجه شده است. این دوربین زاویه دید 130 درجه با گشودگی دهانه لنز f/2.0 دارد و از حسگر CMOS پاناسونیک و سری جدید چیپ ست پردازش تصویر S2LM بهره می برد.
شیائومی در این دوربین جدید از دو تکنولوژی تصحیح انحراف لنز و SmartHDR استفاده کرده است. این دوربین همچنین قابلیت دیگری دارد که از آن با اسم “تشخیص انسان” یاد می شود و توانایی تشخیص انسان ها در کادر دوربین را دارد. این دوربین قابلیت دیگری به نام “گریه کودک” دارد و در صورتی که فرزندتان شروع به گریه کند شما را مطلع می سازد.

اینها تنها بعضی از ویژگی های این دوربین جدید هستند و قابلیت های دیگری نیز در آن وجود دارد. اما خبر بد در مورد این دوربین این است که به مانند نسخه ی اول تنها برای عرضه در بازار های چینی تولید شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر