;
coinex

پیش بینی هایی راجع به آیفون ۲۰۱۷

اپل به تازگی از گوشی آیفون اس ای جدید خود به همراه نسخه ی ۹.۷ اینچی آیپد پرو رونمایی کرد

اپل به تازگی از گوشی آیفون اس ای جدید خود به همراه نسخه ی ۹.۷ اینچی آیپد پرو رونمایی کرد حال باید تا پاییز منتظر بمانیم تا ببینیم که کوپرتینو چه محصولی را به عنوان پرچمدار خود ارائه می دهد. همانطور که همیشه حدس و گمان هایی برای محصولات شرکت های مختلف وجود دارد اینبار هم محصولات آینده ی اپل، آیفون ۲۰۱۷ از این قضیه مستثنی نیستند.

هم اکنون تحلیلگر KGI Securities معتقد است که خط تولید آیفون با تغییرات عمده ای وارد صحنه می شود که از جمله ی این تغییرات عمده، پایان دادن به ساخت گوشی با بدنه ی فلزی و همینطور سوئیچ به تکنولوژی صفحه نمایش آمولد خواهد بود.

آیفون ۴ و آیفون ۴اس عمدتا از شیشه تشکیل شده بودند تا اینکه با ارائه ی آیفون ۵ از بدنه ی فلزی برای این گوشی استفاده شد. با توجه به گفته ی Kuo، اپل احتمالا از مواد مشابهی که در گوشی های قدیمی تر خود استفاده می کرده بهره خواهد برد. او معتقد است که اپل حتی به استفاده از پلاستیک و سرامیک هم می اندیشد ولی پیش بینی او این است که در نهایت از همین شیشه استفاده خواهد کرد. Kuo معتقد است که آیفون ۲۰۱۷ دارای قسمت جلوی شیشه ای و و قسمت پشتی فلزی خواهد بود و طراحی و قالب شکلی آن “کاملا جدید” خواهد بود. تا جایی که به صفحه نمایش مربوط می شود، پیش بینی می کنند که اپل از پنل آمولد بهره می برد.

قبلا Kuo پیش بینی کرده بود که آیفون تا سال ۲۰۱۹ از تکنولوژی آمولد استفاده نمی کند که هم اکنون خلاف این موضوع رخ داده است و آیفون به زودی تکنولوژی آمولد را به خط تولید آیفون وارد می کند. این تحلیلگر معتقد است که اپل احتمالا در سال آینده یک گوشی جدید ۵.۸ اینچی با صفحه نمایش آمولد معرفی می کند –دستگاهی که احتمالا جایگزین مدل ۵.۵ اینچی فعلی می شود. هنوز مشخص نیست که آیا گوشی ۴.۷ اینچی آیفون هم به این پنل جدید مجهز می شود یا خیر.

مدل های سال آینده احتمالا شامل شارژ بی سیم به همراه تکنولوژی شناسایی بیومتریک (چهره یا اسکن عنبیه) هم باشند.

این موارد که ذکر شد، پیش بینی یک نحلیلگر راجع به محصول آینده اپل بوده است و باید منتظر بمانیم تا شاهد رخداد آنها باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر