;
coinex

اینستاگرام از ضعف توییتر نهایت استفاده را می برد

گزارش جدیدی از منابع مختلف در ارتباط با رسانه های اجتماعی تایید می کند که توییتر در حال تلاش و دست و پا کردن برای بالابردین جایگاه خود در میان شبکه های اجتماعی است و اینستاگرام به خوبی از این موقعیت، نهایت بهره را می برد.

گزارش جدیدی از منابع مختلف در ارتباط با رسانه های اجتماعی تایید می کند که توییتر در حال تلاش و دست و پا کردن برای بالابردین جایگاه خود در میان شبکه های اجتماعی است و اینستاگرام به خوبی از این موقعیت، نهایت بهره را می برد.

 این گزارش که تحت عنوان “سوشال (Social)” انجام شده محصول GlobalWebIndex است و تلفیقی از آخرین روند مشاهده شده در شبکه های اجتماعی است.

این گزارش آمار جالبی ارائه می دهد؛ از جمله اینکه نشان می دهد ۹۲ درصد از بزرگسالان یکی از پلتفرم های اجتماعی را دارا هستند. نکته ی جالب توجه دیگر این است که بزرگسالان با طیف سنی بین ۲۵ و ۳۴ سال حدود ۲ تا ۳ ساعت از روز را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند.

این گزارش می گوید: “گروه های جوانتر، زنان و گروه کم درآمد جامعه بیشترین زمان را به این شبکه های اجتماعی اختصاص می دهند.”

با رشد مشکلات توییتر که هم اکنون برای مدتی است با آنها روبرو شده است، ممکن است هم اکنون استفاده ی آن کم شده باشد و حضورش بین شبکه های اجتماعی رقیب کمرنگ تر شده باشد. شبکه های اجتماعی حدودا ۴۴ درصد برای تماس با دوستان و حدود ۲۷ درصد برای مطلع بودن از اخبار و استفاده ی کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

دو پلتفرم اینستاگرام و توییتر از رقبای اصلی یکدیگر هستند و با وجود اینکه تنها حدود ۳۵ درصد از افراد بزرگسال آنلاین دارای حساب کاربری اینستاگرام هستند اما در این مدت اینستاگرام از ضعف توییتر نهایت بهره را برده است و به عنوان سریعترین شبکه در حال رشد موقعیت خود را حفظ کرده است.

فیسبوک همچنان در راس رسانه های اجتماعی قرار دارد و حدود ۸۵ درصد از همه ی بزرگسالان آنلاین حداقل دارای یک حساب کاربری از سرویس این شرکت هستند.

اسنپ چت هم در فضای رسانه های اجتماعی کاملا به یک شبکه ی مختل تبدیل شده است. با توجه به این گزارش ۶۰ درصد از اسنپ چترها از این سرویس برای ارسال پیام و ۴۰ درصد آنها برای ارسال عکس از این سرویس استفاده می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: betanews


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر