;
coinex

مشکلات ios 9.3 در آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس

 مشکلات ios 9.3 پس از انتشار، بارها برای مدل های مختلف، گزارش شده اند.

مشکلات ios 9.3 پس از انتشار، بارها برای مدل های مختلف، گزارش شده اند.

شروع انتشار  ios 9.3 با مشکلاتی همراه بوده است. حتی کار به جایی رسید که پس از کشف مشکلی برای دستگاه های قدیمی تر، شرکت اپل به طور موقت انتشار این به روز رسانی را برای آن مدل ها متوقف کرد. در واقع یکی از مشکلات ios 9.3 مربوط به این بود مدل های قدیمی مثل آیفون ۵ اس یا آیپد ایر و آیپد ایر ٢، پس از به روز رسانی به ios 9.3 از کار می افتادند و مانند آجری بلا استفاده می شدند. از این رو، اپل پس از اینکه موقتا انتشار این نسخه را برای مدل های قدیمی متوقف کرد، یک نسخه ی اصلاح شده از ios 9.3 را برای آنها منتشر نمود. اکنون نیز یکی دیگر از مشکلات ios 9.3 گزارش شده است. در وب سایت انجمن پشتیبانی اپل، برخی از شکایات نشان می دهد که آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس پس از بروز رسانی به نسخه ی جدید سیستم عامل اپل دچار مشکل شده اند.

لینک ها در سافاری، ایمیل، نوت و پیام ها کار نمی کند. این برنامه ها به جای اینکه به سایت های مرتبط بروند، متوقف می شوند. برخی گزارش کرده اند که غیر فعال کردن جاوا اسکریپت برخی از مشکلات لینک ها را در سافاری رفع می کند، اما این یک راه حل محدود است. در حالی که بسیاری از شکایت مربوط به جدید ترین مدل های آیفون، بوده است اما بعضی از دستگاه های قدیمی تر نیز مشکلات مشابهی را تجربه کرده اند. برخی می گویند که در نسخه ی iOS 9.2.1 نیز با مشکل لینک مواجه شده اند.

مشکلات ios 9.3 در یکی از ویدیوهای یوتیوب دیده می شود و تعداد شکایات نیز زیاد بوده است بنابراین حتما اپل راه حلی برای مشکل اخیر خواهد یافت و به زودی آن را رفع خواهد کرد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر