;
coinex

گوشی جدید شیائومی با صفحه نمایش 4.3 اینچی و چیپ ست اسنپدراگون 820 خواهد آمد

گوشی جدید شیائومی با صفحه نمایش 4.3 اینچی و چیپ ست اسنپدراگون 820 خواهد آمد

شیائومی یکی از شرکت های چینی تولید کننده گوشی هوشمند است که به واسطه تولید گوشی های با مشخصات خوب و قیمت مناسب توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. این شرکت چندی پیش و در راستای برگزاری مراسم گنگره ی جهانی موبایل 2016 پرچمدار جدید خود با نام شیائومی می 5 را معرفی کرد. این گوشی از لحاظ مشخصات سخت افزاری تقریباً شبیه پرچمدران دیگر شرکت های بزرگ مانند گلکسی اس 7 و جی 5 است اما قیمت بسیار مناسب تری نسبت به آنها دارد. اما بدون شک یکی از بهترین گوشی های تولید شده توسط شیائومی، می 2 با صفحه نمایش 4.3 اینچی است. به نظر می رسد مشابه حرکتی که اپل در ساخت آیفون با صفحه نمایش کوچکتر انجام داد، شیائومی نیز قصد دارد گوشی جدیدی با اندازه صفحه نمایش می 2 تولید کند.
امروز در وب سایت های تکنولوژی چینی عکسی از گوشی جدید شیائومی (با اسم نا مشخص) با صفحه نمایش 4.3 اینچی منتشر شد و گفته می شود این گوشی پاسخ شیائومی به تولید گوشی آیفون SE اپل است.
به نظر می رسد که این گوشی جدید شیائومی به مانند می 5 به یک دکمه ی هوم فیزیکی مجهز باشد و انتظار می رود که در داخل آن حسگر اثر انشگت تعبیه شده باشد. گفته می شود که این گوشی در ماه ژوئن و به قیمت 275 دلار عرضه خواهد شد. همان طور که گفته شد این گوشی دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی خواهد بود و رزولوشن 720p را ارائه می دهد. قدرت پردازشی آن توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز تامین می شود. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از دیگر مشخصه های این گوشی هستند.
با توجه به مشخصات، قیمت و اندازه صفحه نمایش این گوشی جدید می توان شباهت هایی بین آن و گوشی می 2 که سال گذشته عرضه شد، پیدا کرد. گوشی می 2 نیز صفحه نمایش و رزولوشن مشابه گوشی جدید دارد و یکی از پر طرفدارترین گوشی های شیائومی به شمار می آید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizchina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر