;
coinex

گوشی وان پلاس 3 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند

گوشی وان پلاس 3 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند

وان پلاس 1 بدون شک یکی از بهترین گوشی های هوشمند ساخته شده در سال 2014 بود و در سال 2015 شاهد رونمایی از دومین گوشی این برند با نام وان پلاس 2 بودیم که با استقبال نسبتاً مناسبی مواجه شد. این شرکت می گوید تا قبل از پایان 3 ماهه ی دوم سال جاری از نسل سوم گوشی هوشمند خود پرده برداری می کند. چندی پیش شایعه شده بود که این شرکت در تاریخ 7 آوریل گوشی جدید خود را معرفی خواهد کرد. بعد از انتشار این شایعه شرکت وان پلاس به صورت رسمی این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد وان پلاس 3 در تاریخ دیگری معرفی خواهد شد و در رویداد 7 آوریل موارد دیگری معرفی خواهند شد (احتمالاً نسخه ی جدید سیستم عامل وان پلاس به نام Hydrogen).

همان طور که می دانید گوشی وان پلاس 2 علی رغم اینکه به پورت USB نوع C مجهز بود اما از فناوری شارژ سریع بی بهره بود. اما حالا پتنت جدیدی منتشر شده است و نشان می دهد که گوشی وان پلاس 3 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. البته در این پتنت به صورت مستقیم به گوشی وان پلاس 3 اشاره نشده است اما با توجه به اینکه برای تمام پرچمداران بعدی وان پلاس به ثبت رسیده است گوشی وان پلاس 3 نخستین آنها به حساب می آید را شامل می شود. این پتنت اطلاعات بیشتری در مورد پرچمدار بعدی وان پلاس را فاش نمی کند.
اما چندی پیش گوشی با شماره مدل A3000 در آنتوتو بنچمارک ظاهر شد و به واسطه ی آن برخی مشخصات آن فاش شد. این گوشی که احتمال می رود همان وان پلاس 3 باشد به چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 مجهز است. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی ساختار حافظه ی این گوشی را تشکیل می دهند. دوربین اصلی و دوربین جلوی گوشی جدید شرکت وان پلاس به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم عامل پیش نصب بر روی وان پلاس 3 اندروید 6.0.1 خواهد بود که رابط کاربری مخصوص شرکت بر روی آن اجرا می شود.

گوشی وان پلاس 3 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر