;
coinex

تی سی ال از مدل های تلویزیون 4K Roku خبر می دهد

با انتشار 4K ,Roku 4 هم به گیرنده های دیجیتال ستاپ باکس های کوچک رسید.

با انتشار 4K ,Roku 4 هم به گیرنده های دیجیتال ستاپ باکس های کوچک رسید. این شرکت از مشارکت خود با سازندگان تلویزیون تی سی ال برای ایجاد تلویزیون های هوشمند با استفاده از پلتفرم Roku خبر داد. این استاندارد جدید متداول نیست اما برای محتوای بیشتر و بیشتر در دسترس قرار می گیرد.

این مشارکت که در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES در لاس وگاس اعلام شد هم اکنون در حال به ثمر رسیدن است و قرار است ۶ مدل جدید عرضه شود.

Roku می گوید: “مدل های تلویزیون 4K TCL Roku که طراحی تلویزیون و تکنولوژی را یکجا به ارمغان می آورد، اتصالات پیشرفته و دسترسی به محتوای 4K را برای پاسخ به تقاضای مشتری  و برای سرگرمی های استریم کیفیت بالا عرضه می کند. شما از هم اکنون می توانید یکی از این تلویزیون های جدید را از آمازون پیش خرید کنید.”

مدل های موجود عبارتند از تلویزیون ۵۵ اینچی با قیمت ۵۹۹ دلار و مدل ۶۵ اینچی به قیمت ۹۹۹ دلار. علاوه بر این سری های P130 هم از ۴۳ اینچی تا ۶۵ اینچی موجود هستند که قیمت آنها هم بین ۴۹۹ دلار تا ۱۰۹۹ دلار است.

همه ی این مدل ها پردازنده ای چهار هسته ای به نمایش می گذارند و با رزولوشن ۸ میلیون پیکسلی با کیفیت اولترا اچ دی کار می کنند. همچنین این تلویزیون ها تا حدی ارتقا یافته اند که ادعا می شود می توانند اچ دی با رزولوشن نزدیک به 4K بگیرند. علاوه بر این شرکت سازنده ی آن ادعا می کند برای کسانی که به صورت حرفه ای عکاسی می کنند، یک اپلیکیشن موبایل جدید ارائه می دهند که برای اندروید و آی او اس در دسترس است و به کاربران این امکان را می دهد تا تنظیمات تصاویر را آنگونه که دوست دارند تغییر دهند و آنرا تنظیم کنند.

این شرکت برای قرار دادن محتوای بیشتر در آینده برنامه ریزی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: betanews


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر