;
coinex

رونمایی از سه نسخه ی مختلف اچ تی سی ۱۰ در ۱۲ آوریل

انتظار می رود اچ تی سی در ۱۲ آوریل از گوشی پرچمدار اخیر خود، اچ تی سی ۱۰ رونمایی کند.

انتظار می رود اچ تی سی در ۱۲ آوریل از گوشی پرچمدار اخیر خود، اچ تی سی ۱۰ رونمایی کند. با توجه به شایعات اخیر، سه نسخه از این دستگاه وجود خواهد داشت که در این تاریخ معرفی خواهند شد. یکی از این مدل ها از پردازنده ی اسنپدراگون ۶۲۵، رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می برد. این نسخه با قیمت ۵۸۴ دلار عرضه خواهد شد. مدل دیگر به یک پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۳ گیگابایتی و رام ۳۲ گیگابایتی مجهز می شود و انتظار می رود که قیمت این مدل معادل ۷۶۸ دلار باشد.

سومین نسخه اچ تی سی ۱۰ هم شامل یک پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ می شود ولی این گوشی رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به نمایش می گذارد. این بهترین مدل این سری از گوشی اچ تی سی ۱۰ است و به قیمت معادل ۹۰۵ دلار در دسترس قرار می گیرد.

هر سه نسخه ی این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی سوپر ال سی دی و با ارائه ی رزولوشن کواد اچ دی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی به نمایش می گذارند. هرکدام از آنها دارای دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی با فلش دوگانه ال ای دی، OIS و لیزر فوکوس خودکار هستند. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این سه نسخه در نظر گرفته شده  و اندروید ۶.۰۱ بر روی آنها به صورت پیش نصب اجرا می شود.

این شایعات از عرضه ی این گوشی در ۱۳ آوریل یعنی یک روز پس از رونمایی از آنها خبر می دهند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر