;
coinex

گوشی گلکسی A9 Pro توسط سامسونگ معرفی شد

گوشی گلکسی A9 Pro توسط سامسونگ معرفی شد

گوشی های سری S و سری نوت سامسونگ را باید جزو دستگاه های پرچمدار و محبوب سامسونگ دانست. اما برای برخی دیگر از کاربران سری گوشی A و J سامسونگ از جذابیت بیشتری برخوردار هستند. این دو سری پرچمدار نیستند و طبیعتاً قیمت ازران تری نیز دارند. گفته می شود که  سامسونگ دو گوشی Galaxy J5 و Galaxy J7 را درچین معرفی کرد و امروز نیز یک گوشی دیگر از سری A خود را رونمایی کرد.
همان طور که می دانید این غول کره ای در دسامبر سال گذشته گوشی Galaxy A9 را در چین معرفی کرد و امروز نیز گوشی گلکسی A9 Pro پرده برداری کرد. ورژن پرو گوشی A9  طراحی مشابه ای نسبت به نمونه ی قبلی خود دارد و صفحه نمایش آن بزرگتر است. این فبلت 6 اینچی دارای صفحه نمایش از نوع سوپر آمولد و کیفیت تصویر 1920 در 1080 است. قدرت پردازشی گلگسی A9 Pro توسط چیپ ست اسنپدراگون 652 و پردازنده ی 64 بیتی با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این دستگاه هستند. دوربین اصلی و دوربین جلوی این گوشی به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسلی است. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 6.0.1 است و رابط کاربری تاچ ویز بر روی آن اجرا می شود. ظرفیت باتری این گوشی نیز 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.
گلکسی A9 Pro در سه رنگ سفید، رز گلد و صورتی و قیمت 540 دلار در چین عرضه می شود. این در حالی است که گوشی گلکسی A9 قیمتی حدود 490 دلار داشت. افزایش 50 دلاری قیمت این محصول نسبت به نمونه ی قبلی خود، نشان می دهدکه این گوشی از سخت افزار بهتری برخوردار است. هنوز مشخص نیست که گلکسی A9 Pro در کدام مناطق جهان عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هنوز همون نسل قبلیA9وارد بازار ایران نشده….شده به لطف دلالهای عزیزباقیمت1.800تومنی

    پاسخ