;
coinex

گوگل از سرویس جدیدی به نام “فایبر فون” خبر می دهد

گوگل روز سه شنبه ازفایبر فون (Fiber Phone)- سرویس تلفن منزل که بخشی از سرویس تلویزیونی و ارائه ی اینترنت گوگل فیبر (Goolge Fiber) است - را معرفی کرد.

گوگل روز سه شنبه ازفایبر فون (Fiber Phone)- سرویس تلفن منزل که بخشی از سرویس تلویزیونی و ارائه ی اینترنت گوگل فیبر (Goolge Fiber) است – را معرفی کرد.

اگر شما از گوگل ویس (Google Voice)-اپلیکیشن گوگل که سرویس های تلفنی منتخب را فراهم می کند- استفاده کرده باشید، بسیاری از ویژگی های فایبر فون برای شما آشنا خواهد بود: شما قادر به برقراری تماس های بین المللی ارزانتری خواهید بود، می توانید شماره تلفن جدیدی برای خود انتخاب نمایید، پست های صوتی شما رونویسی می شوند و به صورت پیامک برای شما ارسال می شوند. این برنامه شامل فیلتر اسپم و عملکرد “مزاحم نشوید” هم هست.

کسانی که در حال حاضر سرویس اینترنتی گوگل فیبر را دارند می توانند از فایبر فون به عنوان یک افزونه به قیمت ۱۰ دلار در ماه دسترسی داشته باشند و مکالمات محلی  بین المللی رازانتری را تجربه کنند.

این شماره تلفنی که انتخاب می کنید می تواند مانند گوگل ویس برای تنظیم زنگ روی دستگاه های مختلف استفاده شود. شما می توانید آن را برای تلفن خانه، گوشی موبایل به هنگامی که خارج از خانه هستید، تلفن اداره هنگامی که در محل کار هستید، استفاده کنید. این سیستم بر روی کلود کار می کند و به هنگام نیاز می توانید از طریق تبلت و یا لپ تاپ هم به آن دسترسی داشته باشید و از سرویس مکالمه ی آن بهره مند شوید.

گوگل در پست وبلاگی که این سرویس را معرفی کرده اینگونه می گوید: فایبر فون تنها در مناطقی خاص در دسترس خواهد بود.

سرویس فیبری بزرگتر گوگل تنها در چهار شهر پروو-یوتا، کانزاس سیتی-میزوری، آستین-تگزاس و آتلانتا-جورجیا موجود است. بنا به گفته ی گوگل، این سرویس به ۷ شهر دیگر هم می رسد اما در حال حاضر قرار است که فایبر فون در یکی از بازارهای فیبری موجود عرضه شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر