;
coinex

پیش فروش گوشی اچ تی سی 10 در سایت رومانیایی به قیمت 830 دلار

پیش فروش گوشی اچ تی سی 10 در سایت رومانیایی به قیمت 830 دلار

در سال 2016 شرکت های بزرگ تولید کننده ی گوشی هوشمند نظیر ال جی و سامسونگ گوشی های پرچمدار خود یعنی جی 5 و گلکسی اس 7 را معرفی کردند. در این میان شرکت اچ تی سی نیز قصد دارد تا پرچمدار جدید خود با نام اچ تی سی 10 (HTC 10) را به زودی رونمایی کند. اچ تی سی از گوشی جدید خود خیلی تعریف می کند و ادعا دارد که تلاش بسیار زیادی برای ساختن بهترین گوشی ممکن انجام داده است. اما نکته ی جالب در مورد این گوشی این است که با وجود اینکه هنوز رونمایی نشده است یک خرده فروش در رومانی به نام QuickMobile پیش فروش پرچمدار جدید اچ تی سی را آغاز کرده است.
به احتمال زیاد اطلاعات این فروشگاه رومانیایی درست باشد، چرا که تصاویری که از این دستگاه در وب سایت این خرده فروش منتشر شده است واترمارک اصلی دارد، از همین رو انتظار می رود که اطلاعات آن درست باشد.
طبق اطلاعات منتشر شده در این وب سایت گوشی اچ تی سی 10 در رنگ های خاکستری، نقره ای و طلایی موجود خواهد بود. مشخصات فنی این گوشی نیز با چیزی که پیش از این در شایعات شنیده بودیم منطبق است. صفحه نمایش این گوشی 5.15 اینچی خواهد بود و رزولوشن 1440 در 256 را ارائه می دهد.
انتظار می رود که این گوشی در 3 مدل عرضه شود که بر این اساس مدل اول به چیپ ست اسنپدراگون 625، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت مجهز خواهد بود. مدل دوم از چیپ ست اسنپدراگون 820، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت بهره می برد و مدل سوم دارای چیپ ست اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.
در وب سایت QuickMobile ذکر شده است که قوی ترین مدل این دستگاه با حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه خود شد و قیمتی برابر 830 دلار خواهد داشت.
تا کنون در هیچ کدام از شایعات منتشر شده در مورد این گوشی به قیمت آن اشاره ای نشده بود. اما پیش بینی می شد که حدود قیمتی آن 900 دلار باشد. حال باید صبر کرد و دید که قیمت نهایی این گوشی چقدر خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر