;
coinex

حضور گوشی هواوی پی 9 در آنتوتو بنچمارک

حضور گوشی هواوی پی 9 در آنتوتو بنچمارک

هر چند که شرکت هواوی اعلام کرده است که از پرچمدار جدید خود در تاریخ 6 آوریل رونمایی خواهد کرد، اما جزئیات زیادی از این گوشی را فاش نکرده است. مدتی قبل شنیده بودیم که گوشی پی 9 قرار است در دو مدل عرضه شود. یک مدل دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با سخت افزار قدرتمندتر عرضه خواهد شد.
به نظر می رسد که گوشی با سخت افزار قوی تر در آنتوتو بنچمارک حضور یافته و مشخصات آن فاش شده. در لیست منتشر شده توسط آنتوتو دستگاهی با نام مستعار EVA-AL10 به همراه 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و چیپ ست Kirin 955 دیده می شود. پیش از این شنیده شده بود که قدرت پردازشی پی 9 توسط چیپ ست Kirin 950 تامین می شود.
اما دیگر ویژگی هایی که پیش از این از پی 9 فاش شده بود با اطلاعات منتشر شده توسط آنتوتو مشابه هستند. از جمله ی این ویژگی ها می توان به دوربین های اصلی و جلوی 12 و 8 مگاپیکسلی، نمایشگر با رزولوشن 1920 در 1080 و اندروید 6 اشاره کرد. گفتنی است تمام این ویژگی ها در هر دو مدل مشترک هستند. اما هنوز اندازه نمایشگر پی 9 مشخص نشده است. گفته می شود پی 9 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد بود و شاید ورژن دیگر صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد.
پی 9 لایت (P9 Lite) و پی 9 مکس (P9 Max) دیگر گوشی های هوشمندی هستند که هواوی قصد عرضه ی آنها را دارد. اولی صفحه نمایش 5 اینچی دارد و به اسنپدراگون 650 مجهز است و دومی دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی بوده و از چیپ ست Kirin 960 بهره خواهد برد. آیا هواوی در نظر دارد تا تمامی این مدل ها را در 6 آوریل رونمایی کند؟!

حضور گوشی هواوی پی 9 در آنتوتو بنچمارک

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر