;
coinex

مشخصات نسل سوم گوشی موتورولا Moto E فاش شد

مشخصات نسل سوم گوشی موتورولا Moto E فاش شد

طبق اطلاعات منتشر شده توسط GFXBench مشخصات دو محصول جدید از موتورولا فاش شد. در واقع از شماره مدل این گوشی ها می توان متوجه شد که آنها متعلق به شرکت موتورولا هستند و نه لنوو. شماره مدل این دو محصول XT1706 و XT1700 است که پیش وند XT را که معمولاً در شماره مدل گوشی های موتورولا شاهد هستیم را دارا هستند.

گوشی با شماره مدل XT1700 صفحه نمایش 5 اینچی دارد و رزولوشن 720 در 1280 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست MT6735P مدیاتک و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Mali-T720 تامین می شود. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این محصول هستند. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی است و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. گفتنی است گوشی با شماره مدل XT1706 مشخصات مشابه ای دارد و بر روی هر دو گوشی اندروید 6 مارشمالو به عنوان سیستم عامل اجرا خواهد شد.
با توجه به مشخصاتی که این دو گوشی دارند احتمال می رود که شاهد نسل سوم از سری E موترولا خواهیم بود. نسل دوم این سری به صفحه نمایش 4.5 اینچی مجهز بود و رزولوشن 960 در 540 را ارائه می داد. این گوشی به چیپ ست اسنپدراگون 410 و پردارنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازشی 1 گیگاهزتر و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 306 مجهز است. نسل دوم گوشی موتو E دارای رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی بود. دوربین اصلی این گوشی نیز 5 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 3 مگاپیکسلی بود.
اگر اطلاعات منتشر شده از مدل های XT1700 و XT1706 درست باشند، شاهد بهبودهای بزرگی در نسل جدید گوشی سطح پایین موتورولا خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر