;
coinex

اپراتور AT&T از قیمت و تاریخ انتشار گلکسی J3 خبر داد

این اپراتور هم اکنون این مورد را تایید کرده و اطلاعاتی راجع به قیمت و تاریخ انتشار این دستگاه مقرون به صرفه را با جزئیات دقیق مطرح کرده است.

در اواسط ماه مارس شنیده شد که قرار است AT&T عهده دار گوشی گلکسی J3 سامسونگ شود. این اپراتور هم اکنون این مورد را تایید کرده و اطلاعاتی راجع به قیمت و تاریخ انتشار این دستگاه مقرون به صرفه را با جزئیات دقیق مطرح کرده است.

نسخه ی جدیدتر گلکسی J3 مدتی است که از طریق اپراتورهای Virgin و Boost Mobile در دسترس قرار گرفته اند. گوشی هایی که قبلا معرفی شدند مانند گلکسی J5 و J7 جدید و J3 رقبای یکدیگر هستند هرچند که از لحاظ سخت افزاری چندان قدرتمند نیستند.

برخلاف دستگاه های مقرون به صرفه ای که مشخصات چندان جالب توجهی ندارند اما این دستگاه J3 چندان هم بد به نظر نمی رسد. این گوشی دارای قابلیت هایی به شرح زیر است: صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی، تراشه ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰، رم ۱.۵ گیگابایتی و پشتیبانی از LTE. حافظه ی توکار ۱۶ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که می توان به کمک اسلات میکرو اس دی آن را ارتقا داد. سامسونگ قسمت جلو و پشت این گوشی را به دوربین های ۲ و ۵ مگاپیکسلی مجهز کرده است. در این میان باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده می تواند این دستگاه را برای مدت زمان قابل توجهی روشن نگه دارد.

این دستگاه از ۶ ام ماه می به قیمت ۵.۶۷ دلار در ماه به فروش می رسد که از طریق برنامه ۲۴ قسطی AT&T تا بیش از ۳۰ ماه قابل پرداخت است. به لحاظ سخت افزاری باید گفت اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ بر روی این گوشی نصب می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر