;
coinex

پیام رسان Spaces : برنامه ی جدید چت گروهی

پیام رسان Spaces یک برنامه ی جدید برای فضای چت گروهی با یک موضوع خاص، است که شرکت گوگل در حال کار و تست آن است و اکنون در مرحله ی نسخه بتا قرار دارد.

پیام رسان Spaces یک برنامه ی جدید برای فضای چت گروهی با یک موضوع خاص، است که شرکت گوگل در حال کار و تست آن است و اکنون در مرحله ی نسخه بتا قرار دارد.

گوگل، احتمالا چندین پروژه در حال تست دارد که شاید ما تا زمانی که این برنامه ها منتشر شوند، هرگز در مورد آنها چیزی نشنیده باشیم (با فرض اینکه این پروژه ها با موفقیت عملی شود). یکی از این پروژه های معرفی نشده، برنامه ی پیام رسان Spaces است که در حال حاضر، بخشی از یک بتای غیر عمومی در پلی استور است. شما می توانید آن را به عنوان یک برنامه پیام رسانی گروهی ببینید اما این برنامه، بیشتر از دیگر برنامه های موجود در این حوزه، متمرکز شده است.

قرار است که  برنامه ی پیام رسان Spaces به ابزاری برای تولید گفتگوهای گروهی پیرامون موضوع خاص تبدیل شود. این برنامه می تواند در مورد هر چیزی مثل عکس، ویدئو، لینک وب، رویداد اجتماعی یا فقط یک چیزی تصادفی که می خواهید در مورد آن بحث کنید، باشد. شما می توانید اطلاعات تماس را به مکالمات اضافه  کنید، در این صورت خواهید دید که مانند یک شبکه ی اجتماعی کوچک کار می کند. این برنامه همچنین باعث می شود تا پیدا کردن مطالب جدید برای اضافه کردن به مکالمات آسان تر شود. در کل به نظر می رسد که پیام رسان Spaces ، یک برنامه ی بسیار ساده باشد.

پیام رسان Spaces به گونه ای ساخته شده است که به شما امکانی بدهد تا به سرعت و به آسانی یک چت گروهی حول یک موضوع اختصاصی، بسازید. در واقع با استفاده از این برنامه به جای اینکه در مورد موضوعات متفاوتی در بحث های گروهی صحبت کنید، می توانید به صورت برنامه ریزی شده حول یک موضوع از پیش مشخص شده، بحث نمائید.

در حال حاضر، پیام رسان Spaces از یک سرور داخلی استفاده می کند، به طوری که فایل APK آن به خوبی کار نخواهد کرد. این نرم افزار هنوز در حال تست است، بنابراین ما نمی توانیم با اطمینان بگوییم که چه زمانی منتشر خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidpolice


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر