;
coinex

تصویر مطبوعاتی هواوی P9 از دوربین عقب دوگانه این گوشی خبر می دهد

قرار است گوشی هواوی P9 در یک رویداد رسانه ای که در تاریخ ۶ آوریل برگزار می شود، رونمایی گردد.

قرار است گوشی هواوی P9 در یک رویداد رسانه ای که در تاریخ ۶ آوریل برگزار می شود، رونمایی گردد. در همین راستا تاکنون با اخبار و شایعات گوناگونی روبرو شده ایم. امروز هم یک تصویر مطبوعاتی از قسمت پشت این گوشی به بیرون درز کرد. این تصویر نه تنها تنظیمات دوربین دوگانه این گوشی را تایید می کند بلکه مهر تاییدی هم بر روی این موضوع می زند که قرار است دوربین Leica در حداقل یکی از این دوربین ها مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به شایعات قبلی گفته شده است که هر دو دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود.

طبق شایعاتی که قبلا راجع به این گوشی به گوش رسیده است، به نظر می رسد که این دستگاه دارای صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با وضوح فول اچ دی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی است. گفته می شود که تراشه ی به کار رفته در این دستگاه Kirin 955 است که لازم به ذکر است این تراشه توسط خود این کمپانی توسعه داده شده است. رم این گوشی ۴ گیگابایتی است و اندروید ۶ هم از قبل بر روی این گوشی هواوی نصب می شود.

از آنجایی که احتمال می رود همه ی مدل های این گوشی مانند Huawei P9، P9 lite، P9 Max و نسخه ی ارتقا یافته ی این گوشی در این رویداد رونمایی شوند، هنوز ابهاماتی راجع به مشخصات این دستگاه وجود دارد و مشخص نیست که این ویژگی هایی که به بیرون درز کرده اند متعلق به کدامیک از این مدل ها خواهند بود. به طور مثال شایعاتی که امروز راجع به این گوشی به بیرون درز کرد که از جمله ی آنها می توان به رم ۴ گیگابایتی و تراشه کیرین ۹۵۵ اشاره نمود، با شایعات قبلی که به رم ۳ گیگابایتی و تراشه کیرین ۹۵۰ اشاره داشتند، مطابق نیستند. به علاوه برخی از شایعات از یک اسکنر اثر انگشت مدور در زیر دوربین خبر می دهند در حالیکه برخی دیگر به اسکنر اثر انگشت مربعی این دستگاه اشاره دارند.

در هر صورت در روز چهارشنبه که به طور رسمی از گوشی هواوی P9 رونمایی می شود، تمام این ابهامات هم رفع خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر