;
coinex

اچ تی سی مدل دیزایر میان رده ی دیگری را معرفی می کند

 مدل دیزایر میان رده ی دیگری نیز همراه با اچ تی سی 10 در 12 آوریل رونمایی خواهد شد.

مدل دیزایر میان رده ی دیگری نیز همراه با اچ تی سی 10 در 12 آوریل رونمایی خواهد شد.

تقریبا به طور قطع می دانیم که کمپانی اچ تی سی پرچمدار بعدی خود را روز 12 آوریل معرفی خواهد کرد؛ تاریخ برگذاری اعلام و تیزر های تبلیغاتی منتشر شده اند، همچنین اطلاعات گوناگونی درباره ی اچ تی سی 10 از طریق منابع مختلف به بیرون درز کرده اند. در این میان خبر جالبی دیگری درباره ی مدل ارزانتر اچ تی سی 10 با تراشه ی کوالکوم اسنپ دراگون 652 به گوش می رسد.

علیرغم غیر منتظره بودن آن، این شایعه دارای مزیت هایی است. توسعه ی دهنده ی ROM، با نام  کاربری LlabTooFeR  که از سابقه ی خوبی در انتشار شایعات برخوردار است در توییتر خود اعلام کرد که اچ تی سی قصد دارد گوشی دیگری را همراه با اچ تی سی 10 در رویدادی که 12 آوریل برگذار می شود، معرفی کند. نام غیر رسمی این دستگاه جدید A56 عنوان شده و به نظر می رسد که یکی از اعضای مدل دیزایر باشد. مدل دیزایر اچ تی سی در نسخه های تک و دو سیم کارته موجود خواهند بود؛ این تنها اطلاعاتی است که درباره ی مدل دیزایر به گوش می رسد.

در حال حاضر، خانواده ی مدل دیزایر می تواند کلاس های مختلفی را پوشش دهد، از مدل های اولیه گرفته تا مدل های رده بالا، از دروازه ی میان رده بودن عبور کرده و در آستانه ی پرچمدار بودن قرار گرفته اند. با اینحال هنوز نمی دانیم که مدل دیزایر جدید از چه نوعی خواهد بود. کمپانی اچ تی مدل های دیزایر 530، دیزایر 630 و دیزایر 825 را در کنفرانس جهانی موبایل 2016 معرفی کرد؛ این دستگاه ها در سه نسخه ی اولیه، پایین رده و میان رده قرار دارند. بنابراین، انتظار می رود که مدل دیزایر جدید از نوع رده بالا باشد. این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند مرموز با نام A56 با اسنپ دراگون 652 همان مدل دیزایر باشد، نه یک نسخه ی دیگر از اچ تی سی 10.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سری دیزایر اصلا گوشیهای خوبی نیستن…تجربه دوتا مدلشو دارم.820.826اصلا راضی نبودم.

    پاسخ