;
coinex

دوربین آیفون 7 پلاس متفاوت تر از آیفون های دیگر

شایعات اولیه پیرامون دوربین آیفون 7 از لنز دوگانه خبر می دادند؛ اما بنا بر پیش بینی تحلیل گر مینگ چی کو که بر اساس تحقیقات سرمایه گذاری انجام شده است، تنها مدل بزگتر یعنی آیفون 7 پلاس به دوربین لنز دوگانه مجهز می شود.

دوربین آیفون 7 پلاس احتمالا از آپگرید ویژه ای بهره مند خواهد شد.

شایعات اولیه پیرامون دوربین آیفون 7 از لنز دوگانه خبر می دادند؛ اما بنا بر پیش بینی تحلیل گر مینگ چی کو که بر اساس تحقیقات سرمایه گذاری انجام شده است، تنها مدل بزگتر آن، یعنی آیفون 7 پلاس به دوربین لنز دوگانه مجهز می شود. مینگ چی کو از سابقه ی درخشانی در زمینه ی شایعات مربوط به اپل برخوردار است، بنابراین این احتمال وجود دارد که این پیش بینی هم صحت داشته باشد.

این تحلیلگر طی چند ماه اخیر خاطر نشان کرده بود که اپل احتمالا یک نسخه ی پرو از آیفون 7 پلاس را منتشر خواهد کرد که به دوربین لنز دوگانه مجهز خواهد شد و گوشی های آیفون 7 پلاس و آیفون 7 همچنان از دوربین تک لنزی بهره خواهند برد. در حال حاضر به نظر می رسد که دو مدل از آیفون 7 طراحی شده که نسخه ی بزرگتر آن با دوربین لنز دوگانه همراه خواهد بود.

مینگ کو در گزارش بعدی خود از شباهت طراحی ظاهری آیفون 7 با آیفون 6 خبر می دهد، تفاوت اساسی این مدل نسبت به آیفون 6 در دوربین لنز دوگانه ی آن خواهد بود.

تا به حال تنها یک طرح نقاشی شده از آیفون 7 پلاس و قاب این گوشی منتشر شده است؛ قسمت بزرگی که برای دوربین در نظر گرفته شده از دوربین لنز دوگانه در آیفون 7 پلاس خبر می دهد.

کاربرد دوربین با لنز دوگانه چیست؟

گوشی ال جی جی 5 یکی از معدود گوشی هایی است که به دوربین لنز دوگانه مجهز شده و می تواند بخشی از قابلیت های آیفون 7 پلاس با دوربین لنز دوگانه را نشان دهد. در گوشی ال جی جی 5، یکی از لنز ها از میدان دید گسترده تری برخوردار است و به نظر می رسد که در فاصله ی بیشتری از لنز دیگر قرار دارد، در نتیجه بخش بیشتری از محیط اطراف را به ثبت می رساند. همچنین به شما این امکان را می دهد که از افکت های زوم فوق العاده ای استفاده کنید.

در گوشی ال جی جی 5، یکی از لنز ها از میدان دید گسترده تری برخوردار است و به نظر می رسد که در فاصله ی بیشتری از لنز دیگر قرار دارد، در نتیجه بخش بیشتری از محیط اطراف را به ثبت می رساند. همچنین به شما این امکان را می دهد که از افکت های زوم فوق العاده ای استفاده کنید. .

انتظار می رود که رونمایی از آیفون جدید اپل در ماه سپتامبر (شهریور) انجام شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر