;
coinex

ویژگی ها و مشخصات گوشی هوشمند اچ تی سی 10

 گوشی هوشمند اچ تی سی 10 ، پرچمدار بعدی اچ تی سی است، که هنوز معرفی نشده است ولی مدتی است که ضمضمه هایی در بازار ایجاد کرده است.

گوشی هوشمند اچ تی سی 10 ، پرچمدار بعدی اچ تی سی است، که هنوز معرفی نشده است ولی مدتی است که زمزمه هایی در بازار ایجاد کرده است. همانطور که در سایت بنچمارک GFXBench دیده شده است انتظار می رود که این گوشی هوشمند پرچمدار از 12 آوریل(24 ام فروردین) عرضه شود. این بنچمارک ویژگی های اچ تی سی 10 را که پیشتر از اچ تی سی وان ام 10 شناخته می شد، نشان داده است. موارد ذکر شده شامل این است که گوشی هوشمند اچ تی سی 10 از رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل یا کواد اچ تی، پشتیبانی می کند همچنین با پانل سوپر ال سی دی 5 اینچی همراه است. اچ تی سی یک کمپین بازاریابی را با تیزری در شبکه های اجتماعی آغاز کرده است. چند شایعه در مورد مشخصات و ویژگی های اچ تی سی 10 وجود دارد که در ادامه این شایعتن را بررسی می کنیم.

طراحی 

 تصویری که در توییتر منتشر شده است، یک مدل از گوشی هوشمند اچ تی سی 10 به رنگ مشکی را در کنار یک مدل خاکستری نشان می دهد. با این حال، تصاویری که پیش از این از اچ تی سی 10 منتشر شده است، از همه جهت این گوشی را با یک متا طراحی نشان می دهند. اچ تی سی به تازگی اچ تی سی ای 9 را معرفی کرده است که ممکن است از زبان طراحی آن بهره ببرد.

نمایشگر

 آخرین لیست بنچمارک GFXBench از گوشی هوشمند اچ تی سی 10 ، نشان می دهد که این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش 5.1 اینچی با وضوح  2560 در 1440 پیکسل، کواد اچ دی دارد. شایعات نشان می دهد که این گوشی با پانل سوپر ال سی دی 5 اینچی همراه است.

سخت افزار

گوشی هوشمند اچ تی سی 10 ، از وجود پردازنده ی اسنپدراگون 820 بهره می برد که شامل چهار پردازنده Kryo سفارشی و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 می شود. انتظار می رود که این  پردازنده با 4  گیگابایت رم سازگار شود.

نرم افزار

شایعات نشان می دهند که اچ تی سی 10،  آخرین نسخه  از اندروید 6.0 مارشمالو را اجرا می کند. علاوه بر این، این گوشی هوشمند با رابط کاربری خود اچ تی سی، یعنی Sense 8.0 کار می کند.

دوربین

اچ تی سی، دوربین اولترا پیکسل را برای دو بخش دوربین جلو و عقب دستگاه های خود، از جمله وان ام 8، وان ام 9 و ای 9 در نظر گرفته است. با این حال، به نظر می رسد که با این طیف گسترده ی عرضه ی دستگاه ها با دوربین های اولترا پیکسل، دیگر این شرکت به مگا پیکسل باز نگردد.

تاریخ انتشار

 اچ تی سی،  یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن و نیویورک در تاریخ 12 آوریل  برگزار می کند. عنوان دعتونامه ی این کنفرانس، معرفی جدیدترین گوشی هوشمند اچ تی سی است. اچ تی سی تاریخ و محل برگزاری رویداد را نیز در پست توییتر منتشر کرده است.

 31-1459392926-2-23-1458718832  گوشی هوشمند اچ تی سی 10 ، پرچمدار بعدی اچ تی سی

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizbot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر