;
coinex

پهباد سلفی رم-ای جایگزین مونوپاد می شود

پهباد سلفی رم-ای مخصوص عکاسی سلفی طراحی شده است.

پهباد سلفی رم-ای مخصوص عکاسی سلفی طراحی شده است.

علیرغم برخی دیدگاه ها درباره ی خود شیفته بودن کاربر های دسته های مخصوص عکاسی یا مونوپاد ها و با وجود برخی از مشکلات مثل ممنوعیت استفاده از آ«ها در برخی مناطق و بعضی کشورها، این دستگاه ها برای همیشه در بین لوازم عکاسی قرار گرفته اند.

پهباد سلفی با نام رم-ای (ROAM-e) ویژه ی عکاسی سلفی طراحی شده است. وظیفه ی این دستگاه کوچک این است که تمام مدت اطراف شما در گردش باشد. پهباد سلفی رم-ای به تکنولوژی تشخیص صورت مجهز بوده تا بتواند شما را تحت نظر داشته باشد. حداکثر فاصله ی پهباد سلفی نامبرده با شما، 25 متر خواهد بود. کاربر می تواند دستگاه را در حالت Follow me (مرا دنبال کن) قرار دهد، به این ترتیب پهباد سلفی با فاصله ی 3 متری از شما حرکت خواهد کرد. پهباد سلفی رم-ای می تواند با چرخش 360 درجه ای به دور خود، تصویر پانارومای جالبی را نیز به ثبت برساند. قیمت این دستگاه معادل 349 دلار اعلام شده و تحویل آن در مدت زمان 12 هفته انجام می شود.

این پهباد جالب قابلیت اتصال به گوشی هوشمند کاربر خود را دارد، بدین ترتیب کاربران اندروید و iOS می توانند از این دستگاه بهره مند شوند. دوربین این پهباد سلفی از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره برده و می تواند با یک شارژ دو ساعته، به مدت 20 دقیقه از شما عکس بگیرد.

این وسیله برای برخی از کاربران مانند افرادی که کوه پیمایی می کنند مناسب است. با در نظر داشتن قیمت 350 دلاری و مدت زمان 20 دقیقه عکاسی در طول پرواز، این دستگاه یک ابزار جالب خواهد بود. با اینحال، این احتمال وجود دارد که با کاهش قیمت و مقرون به صرفه تر شدن این وسیله، علامت ممنوعیت اسفاده از پهباد سلفی را در بسیاری از مناطق شهری خواهیم دید.

پهباد سلفی با نام رم-ای (ROAM-e) ویژه ی عکاسی سلفی طراحی شده است. وظیفه ی این دستگاه کوچک این است که تمام مدت اطراف شما در گردش باشد. پهباد سلفی با نام رم-ای (ROAM-e) ویژه ی عکاسی سلفی طراحی شده است. وظیفه ی این دستگاه کوچک این است که تمام مدت اطراف شما در گردش باشد. پهباد سلفی با نام رم-ای (ROAM-e) ویژه ی عکاسی سلفی طراحی شده است. وظیفه ی این دستگاه کوچک این است که تمام مدت اطراف شما در گردش باشد. پهباد سلفی با نام رم-ای (ROAM-e) ویژه ی عکاسی سلفی طراحی شده است. وظیفه ی این دستگاه کوچک این است که تمام مدت اطراف شما در گردش باشد. ROAM-e3

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چیز جالبیه از کجا میشه تهیش کرد

    پاسخ