;
coinex

ارسال هدست های آکیولس ریفت با تاخیر اما رایگان انجام می شود

 ارسال هدست های آکیولس ریفت برای برخی از مشتریان با مشکل مواجه شد، اما راهکار فیسبوک این مشکل را برطرف خواهد کرد.

ارسال هدست های آکیولس ریفت برای برخی از مشتریان با مشکل مواجه شد، اما راهکار فیسبوک این مشکل را برطرف خواهد کرد.

کمبود مواد اولیه از عوامل ایجاد این مشکل بوده است، اما به لطف فیسبوک، حمل و نقل هدست های آکیولس ریفت به صورت رایگان انجام خواهد شد.

این خبر صبح روز شنبه توسط مدیر عامل برندان ایریبل توییت شد: “روند ارسال اولین مجموعه، آهسته تر از آنچه پیش بینی شده بود انجام می شود؛ به این ترتیب حمل و نقل هدست های آکیولس ریفت برای کسانی که پیش خرید کرده اند، رایگان  خواهد بود.” برندان ایریبل طی توییت دیگری اعلام کرد که حمل و نقل رایگان به کسانی که تا قبل از نیمه شب اول آوریل پیش خرید کرده اند، اختصاص خواهد داشت. در ایمیلی که روز شنبه به منظور اطلاع رسانی به مشتریان منتشر شده بود، دلیل این تاخیر “کمبود مواد اولیه ی غیر منتظره” عنوان شد. همچنین وعده داده شد که ارسال بعدی در 12 آوریل انجام می شود.

ارسال هدست های آکیولس ریفت از 28 مارچ آغاز شد؛ یا به بیان دیگر آغاز غیر رسمی نسل جدیدی از تکنولوژی که جهان دیگری را به مردم معرفی می کند. ارسال هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو از پنجم آوریل آغاز می شود، این بدان معناست که آکیولس ریفت اولین تجربه ی واقعیت مجازی برای برخی از مشتریان نخواهد بود. آکیولس اطلاعات دیگری را پیرامون این تاخیر منتشر نکرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر