;
coinex

گوشی اوپو اف 1 پلاس با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عرضه شد

گوشی اوپو اف 1 پلاس ، با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دومین گوشی سری اف این کمپانی است که این بار تمرکز خود را در طراحی دوربین دستگاه قرار داده است.

گوشی اوپو اف 1 پلاس ، با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دومین گوشی سری اف این کمپانی است که این بار تمرکز خود را در طراحی دوربین دستگاه قرار داده است.

اگر از کاربران اینستاگرام و یا اسنپ چت هستید، گوشی اوپو اف 1 پلاس با دوربین “Hi-lihgt Camera” می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. این تکنولوژی یکی از گزینه های اصلی کمپانی اوپو بوده و می تواند عکس هایی با وضوح بهتر، روشنتر و رنگی تری را در نور کم به ثبت برساند.

کمپانی اوپو درباره ی ویژگی دوربین های لایت اینگونه توضیح داد: “دوربین “های لایت” گوشی اوپو اف 1 پلاس در مقایسه با سایر گوشی ها از چهار برابر حساسیت بیشتر و دو برابر رنج داینامیک بالاتر برخوردار است؛ همچنین، صدای عکاسی آن چهار برابر کمتر از سایر دوربین هاست. در نتیجه، دوربین های لایت می تواند تصاویر واضح و روشن تری را در نور کم و نور شب به ثبت برساند.”

علاوه بر دوربین سلفی فوق العاده، گوشی اوپو اف 1 پلاس از تراشه ی مدیاتک هلیو پی 10، 64 گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، 4 گیگابایت رم و شارژ سریع VOOC بهره می برد.

سایر ویژ گی های این گوشی شامل:

نمایشگر: 5.5 اینچ آمولد

پردازنده: مدیاتک هلیو پی 10، هشت هسته ای 64 بیت

حافظه: 64 گیگابایت، قابلیت افزایش به 128 گیگابایت

رم: 4 گیگابایت

دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل

دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل، f/2.0 Hi-light Camera

قابلیت اتصال: LTE و بلوتوث

شارژ: شارژ سریع VOOC

باطری: 2850 میلی آمپر ساعت

امنیت: تشخیص از طریق اثر انگشت

ابعاد: 151.8 * 74.3 * 6.6

وزن: 145 گرم

گوشی اوپو اف 1 پلاس در حال حاضر در هند عرضه می شود؛ اما بنابر وعده ی کمپانی اوپو، این گوشی تا اواخر ماه آوریل در کشور های آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و آفریقای شمالی عرضه خواهد شد. فروش آنلاین این گوشی برای کشور های اروپایی از ماه می آغاز می شود. قیمت این دستگاه در کشور های مختلف، متفاوت خواهد بود. با اینحال، گوشی اوپو اف 1 پلاس در کشور های اروپایی با قیمت 389 یورو و یا 299 پوند به فروش می رسد.

.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر