;
coinex

گوشی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ هم اکنون به قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار موجود است

مایکروسافت لومیا ۹۵۰ که در اصل در نوامبر منتشر شد را هم اکنون می توانید از طریق AT&T در ایالات متحده خریداری کنید.

مایکروسافت لومیا ۹۵۰ که در اصل در نوامبر منتشر شد را هم اکنون می توانید از طریق AT&T در ایالات متحده خریداری کنید. همچنین نسخه ی آنلاک این دستگاه را می توان از مایکروسافت و خرده فروشان مختلف دریافت کرد. اگر شما به دنبال نسخه ی آنلاک این دستگاه هستید باید به شما بگوییم که هم اکنون B&H Photo این گوشی را به قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار به فروش می رساند که این قیمت نسبت به قیمت اصلی این گوشی که ۵۴۹ دلار است با ۴۹ دلار تخفیف به فروش می رسد. لازم به ذکر است که اگر به دنبال یک گوشی رده بالای ویندوز فونی هستید این گوشی بهترین گزینه نخواهد بود و در واقع گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال در رده ی بالاتری قرار دارد.

مایکروسافت لومیا ۹۵۰ با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی کواد اچ دی تقریبا به بزرگی گوشی های هوشمندی که هم اکنون ارائه می شوند است. این گوشی در میان اولین دستگاه هایی ست که آخرین بروزرسانی های ویندوز ۱۰ را (مستقیما از مایکروسافت) دریافت می کند، بنابراین شما همیشه جدیدترین نرم افزار را بر روی گوشی خود خواهید داشت.

علاوه بر صفحه نمایش شارپ ۵.۲ اینچی و ویندوز ۱۰ (با پشتیبانی از کانتینیوم)، دیگر ویژگی های برجسته ی گوشی لومیا ۹۵۰ شامل یک اسکنر عنبیه، دوربین عقب ۲۰ مگاپیکسلی PureView، رم ۳ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ۳۲ گیگابایتی می شود.

گفتنی ست که نسخه ی آنلاک گوشی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ ایکس ال هم اکنون به قیمت ۵۲۹.۹۹ دلار در B&H به فروش می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر