;
coinex

بازی های جدیدی که در ماه آوریل به بازار وارد می شوند

۸ بازی جدیدی که در ماه آوریل به بازار وارد می شود

هر ماه حجم عظیمی از بازی ها برای گیمرهای مشتاق منتشر می شود. اما آیا شما از همه ی آنها با خبر هستید؟ مسلما پاسخ آن خیر است. در این مقاله می خواهیم تعدادی از این بازی ها که در این ماه قرار است منتشر شوند را برایتان معرفی کنیم. با تکرا همراه باشید.

اینها بازی هایی هستند که احتمالا در ماه آوریل عرضه می شوند.

“Dirt Rally”

"Dirt Rally"

Dirt Rally بازی مسابقه ای متمرکز بر مسابقه رالی کراس است. بدین معنی که احتمال دارد که شما از طریق برف، شن و ماسه و خاکی که در زیر ماشین مسابقه جمع شده، منحرف شوید. این ماشین می تواند Subaru WRXes و Lancer Evolutions باشد. این بازی یکی از بهترین بازی های این مجموعه است.

تاریخ انتشار: ۵ آوریل

پلتفرم ها: ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ (در حال حاضر نسخه ی پی سی موجود است)

.

اچ تی سی وایو، هدست واقعیت مجازی والو و اچ تی سی!

اچ تی سی وایو، هدست واقعیت مجازی والو و اچ تی سی!

با راه اندازی آکیولس ریفت ار فیسبوک در تاریخ ۲۸ مارس، مسابقه وی آر در سطح رده بالا به صورت رسمی آغاز شد. شرکت کننده ی بعدی در این زمینه هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو محصول شرکت اچ تی سی و والو است. تفاوت بین وایو و ریفت در مقیاس مورد نیاز آنهاست. ریفت برای بازی ها و تجارب نشسته در نظر گرفته شده است در حالیکه وایو برای بازی های وی آر در مقیاس اتاق در نظر گرفته شده است به این معنی که در حین اینکه شما این هدست وی آر را پوشیده اید، می توانید از جای خود برخیزید و در اطراف قدمی بزنید.

علاوه بر این موضوع، وایو با دو کنترلر حرکتی همراه می شود که می توانید به راحتی آن را در دست بگیرید. این کنترلرها تمامی تفاوت های بین وایو و ریفت را ایجاد می کنند و سیلی از انواع مختلف تجاربی را که به سادگی با گیم پد امکانپذیر نیست را برای کاربران به ارمغان می اورد. تفاوت بعدی بین وایو و ریفت چیست؟

قیمت آنها تفاوت بعدی این دو هدست است. وایو به قیمت ۸۰۰ دلار و ریفت به قیمت ۶۰۰ دلار عرضه می شود. و ناگفته نماند که برای اجرای هرکدام از آنها به کامپیوتر قدرتمندی نیاز دارید.

تاریخ انتشار: ۵ آوریل

پلتفرم: استیم وی آر (Steam VR)

.

“Job Simulator: The 2050 Archives”

"Job Simulator: The 2050 Archives"

در واقعیت مجازی حتی پیش پا افتاده ترین بازی هم هیجان انگیز است. به طور مثال همین بازی “Job Simulator: The 2050 Archives” را در نظر بگیرید: این نوعی بازی است که مربوط به کارهای روزمره می شود ولی در نوع خود هیجان انگیز است. از کارهای مربوط به آشپزی گرفته تا کارهای اداری را شامل می شود. این بازی نسخه ای عمومی و فوق العاده از شغل های مختلف است که در قالب روبات های هوش مصنوعی برای آینده ی کاری تفسیر شده است. شما می توانید در این بازی مشاغل مختلف را به طور ملموس تجربه کنید. مثلا به عنوان یک آشپز برای تهیه ی سوپ مرغ لازم است که مرغ و سبزیجات را با هم ترکیب کرده و مقداری نمک به آن بیافزایید و نکته ای که این بازی را جالب می کند واقعیت مجازی بودن آن است به این معنی که شما واقعا احساس یک آشپز را به معنای واقعی درک می کنید و با نحوه ی اداره کردن مشاغل مختلف آشنا می شوید.

تاریخ انتشار: ۵ آوریل

پلتفرم: پی سی (برای هدست وی آر اچ تی سی وایو، بر روی استیم)

.

“Quantum Break”

"Quantum Break"

بازی عمده ی بعدی استودیوی بازی سازی فنلاندی که بازی های تحسین آمیزی مانند “Alan Wake” و “Max Payne” را توسعه داده است “Quantum Break” نامگذاری شده است و این هم حرکتی بزرگ نسبت به تلاش های گذشته ی این تیم نیست. در این بازی دو مرد تعقیب می شوند؛ Jack Joyce و Paul Serene از دیدگاه یک شخص ثالثی به عنوان Monarch تعقیب می شوند.

تاریخ انتشار: ۵ آوریل

پلتفرم: ایکس باکس وان، ویندوز ۱۰

.

“Dark Souls 3”

"Dark Souls 3"

از انجاییکه اسم این بازی با “Souls” همراه شده بازی های ترسناکی مانند “Demon’s Souls” یا “Dark Souls” یا “Bloodborne” را یادآوری می کند. در این بازی ها از مسیری تاریک و سیاه چال ها باید عبور کنید و در هر لحظه از دید شخص ثالث باید مخفی شوید. این بازی هم به نظر می رسد که سری بعدی از این بازی ها باشد که با نام “Dark Souls 3” در بهار ۲۰۱۶ عرضه می شود.

تاریخ انتشار: ۱۲ آوریل

پلتفرم: ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پی سی

.

“Ratchet & Clank”

"Ratchet & Clank"

اگر شما هم با بازی های “Super Mario” بزرگ شده اید اما بازی “Ratchet & Clank” را تجربه نکرده اید، قطعا لذت این بازی را از دست داده اید. خوشبختانه این بازی در لیست بازی هایی ست که در ماه آوریل مجددا منتشر می شوند و این فرصت برای شما فراهم شده تا از این بازی نهایت لذت را ببرید. این بازی مانند بازی های “Super Mario Galaxy” یک بازی تنظیم شده در دنیای سه بعدی ست. نسخه ی اصلی این بازی پر از جذابیت، شخصیت های بزرگ با دیالوگ های خنده دار است. این نسخه که مجددا منتشر شده است را از دست ندهید.

تاریخ انتشار: ۱۲ آوریل

پلتفرم: پلی استیشن ۴

.

“Bravely Second: End Layer”

"Bravely Second: End Layer"

طرفداران بازی های کلاسیک ژاپنی در این بازی احساس آشنایی را تجربه می کنند. این بازی که دارای شخصیت هایی سرشار از احساسات است بازی مبتنی بر مبارزه است و برای آن دسته از کسانی که به بازی های ژاپنی علاقمند هستند، می تواند بازی جذابی باشد.

تاریخ انتشار: ۱۵ آوریل

پلتفرم: نینتندو 3DS

 .

“Gears of War 4”

"Gears of War 4"

این بازی کاملا جدید نیست اما اینبار شما می توانید مزه ی بازی چند نفره ی آن را با نسخه ی بتای عمومی آن که اواخر این ماه منتشر می شود بر روی ایکس باکس وان بچشید.

تاریخ انتشار: ۱۸ آوریل

پلتفرم: ایکس باکس وان

.

“Star Fox Zero”

"Star Fox Zero"

سری بازی های استار فاکس بازگشتی قدرتمندانه به کنسول نینتندو Wii U داشته است. یکی از ورودهای قدرتمند به این سری از بازی ها همین بازی “Star Fox Zero” است که تمرکز آن یر بروی حیوانات پرنده ی انسان نماست که به عنوان سرباز با جت در حال پرواز هستند. این بازی بسیار جالب و جذاب است.

تاریخ انتشار: ۲۲ آوریل

پلتفرم: Wii U

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر