;
coinex

تست 16 ساعته ی ضد آب بودن گلکسی اس 7 اج

ضد آب بودن گلکسی اس 7 اج در یک آزمایش 16 ساعته مورد بررسی قرار گرفت، این گوشی پس از این بازه ی زمانی در آب، جان سالم به در برد.

ضد آب بودن گلکسی اس 7 اج در یک آزمایش 16 ساعته مورد بررسی قرار گرفت، این گوشی پس از این بازه ی زمانی در آب، جان سالم به در برد.

پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، شاید از نظر ظاهری تفاوتی با گلکسی اس 6 و گلگسی اس 6 اج نداشته باشند، ولی این بار با ویژگی های مهمی آمده اند که مدل های پیشین، فاقد آن بودند. یکی از این ویژگی ها مقاومت در برابر گرد و غبار و مقاومت در برابر آب است.

ضد آب بودن گلکسی اس 7 و گلکس اس 7 اج با داشتن گواهی IP68 تائید می شود. به گفته ی سامسونگ، این گواهی بدان معنی است که آنها می توانند تا 30 دقیقه، در 5 فوت (1.5 متر) آب، سالم بمانند. با این حال، به نظر می رسد که این گوشی ها می توانند، مدت زمان بسیار طولانی تری در آب قرار گیرند.

اخیراً آزمایشی برای تشخیص ضد آب بودن گلکسی اس 7 اج، انجام شده است. در این آزمایش، یک گلکسی اس 7 اج را به مدت 16 ساعت و 36 دقیقه در یک قوطی آب قرار داده اند. پس از این زمان، دستگاه سالم مانده است و مانند قبل کار می کند. البته، لازم به ذکر است که آب داخل شیشه فشار کمی بر روی گوشی داشت. مشخص نیست که اگر گلکسی اس 7 را در عمق یک متری قرار دهیم، چند ساعت دوام داشته باشد. بدیهی است که فشار با افزایش عمق، افزایش می یابد و به احتمال زیاد تاثیر بیشتری بر تخریب ساختار داخلی گوشی خواهد داشت. ما توصیه نمی کنیم که ضد آب بودن گلکسی اس 7 را امتحان کنید، ولی با توجه به این آزمایش، حداقل زمانی که گوشی شما در معرض رطوبت و آب خوردگی سطحی قرار می گیرد، دیگر لازم نیست نگران آسیب دیدن آن باشید.

حتی با اینکه این گوشی به ادعای سامسونگ و آزمایش اخیر، چنین مقاومتی در برابر آب دارد ولی به ندرت ممکن است با چنین حادثه ای مواجه شوید که گوشی شما ساعت ها در آب قرار گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر