;
coinex

معرفی مرورگر ویوالدی ، رقیب گوگل کروم

 مرورگر ویوالدی محدودیت سایر مرورگرها را نخواهد داشت و برای کسانی ساخته شده که طراحی گوگل کروم را ساده می دانند.

مرورگر ویوالدی محدودیت سایر مرورگرها را نخواهد داشت و برای کسانی ساخته شده که طراحی گوگل کروم را ساده می دانند.

از سال 2008 که کمپانی گوگل، مرورگر کروم را معرفی کرد، به دلیل ظاهر بی تجمل، حذف نوارهای تولبارز و منو های اضافی که فضای صفحه را اشغال می کردند، با استقبال مواجه شد؛ سادگی دلپذیر تر بود.

اما روز سه شنبه، مرور گر دیگری از طرف اسلو، نروژ معرفی شد که برای افرادی طراحی شده که ترجیح می دهند ابزارهای مورد نیاز خود را در هنگام وبگردی در اختیار داشته باشند.

مرورگر ویوالدی 1.0 با گزینه هایی تجهیز شده که مرورگری را برای شما لذت بخش کند و در عین حال فضای مرتب آن، مانع سردرگمی می شود. جان فون تتسنر، مدیر اجرایی مرورگر ویوالدی و یکی از بنیانگذاران نرم افزار اوپرا و از اولین کسانی که مرورگر ها را طراحی کرد، معتقد است که برنامه نویسان مرورگر ویوالدی به سرعت نسبت به قابلیت های جدید پاسخ خواهند داد. جان فون در این باره توضیح داد: “اگر کسی درخواستی از ما داشته باشد، برای برطرف کردن نیاز او هرکاری می کنیم.”

در برهه ی زمانی خوبی برای کاربر مرورگر بودن، قرار داریم. کروم بر سایر مرورگرها چیره شده؛ اما بیشتر پروژه های گوگل، از نرم افزارهای منابع باز هستند و همه می توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند. این همان کاری است که مرورگر های اوپرا، یاندکس، بریو، بایدو و ویوالدی برای جلب کاربران جدید انجام می دهند. اما در مورد مرورگر ویوالدی باید گفت که از تمام قابلیت ها برخوردار است.

 مرورگر ویوالدی محدودیت سایر مرورگرها را نخواهد داشت و برای کسانی ساخته شده که طراحی گوگل کروم را ساده می دانند.  مرورگر ویوالدی محدودیت سایر مرورگرها را نخواهد داشت و برای کسانی ساخته شده که طراحی گوگل کروم را ساده می دانند.  مرورگر ویوالدی محدودیت سایر مرورگرها را نخواهد داشت و برای کسانی ساخته شده که طراحی گوگل کروم را ساده می دانند.  مرورگر ویوالدی محدودیت سایر مرورگرها را نخواهد داشت و برای کسانی ساخته شده که طراحی گوگل کروم را ساده می دانند.

.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر