;
coinex

ZTE از گوشی های سری Nubia Z11 در 19 آوریل رونمایی خواهد کرد

ZTE از گوشی های سری Nubia Z11 در 19 آوریل رونمایی خواهد کرد

شرکت ZTE یکی از بزرگترین تولید کننده های گوشی هوشمند در چین به شمار می رود و تا کنون محصولات جذاب با قیمت مناسبی عرضه کرده است. چندی پیش بود که شایعاتی  مرتبط با گوشی Nubia Z11 Mini منتشر شد و حاکی از این بود که این گوشی مورد تایید سازمان نظارتی TENAA قرار گرفته و احتمالاً در تاریخ 19 آوریل معرفی خواهد شد. امروز صفحه ی Nubia در شبکه ی اجتماعی Weibo پوستری منتشر کرده و نشان می دهد که شایعات قبلی صحت داشته اند و ZTE در این مراسم علاوه بر ورژن مینی از Z11 و Z11 Max رونمایی خواهد کرد.
بر اساس اطلاعاتی که از سوی TENAA منتشر شده است، گوشی Nubia Z11 Mini صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایت از مشخصه های حافظه ای آن هستند. همچنین گفته می شود قدرت پردازشی این گوشی توسط یکی از چیپ ست های 8 هسته ای و 64 بیتی ومیان رده ی سری 6XX اسنپدراگون شرکت کوالکام همراه خواهد بود و ظرفیت باتری آن نیز 2750 میلی آمپر ساعت است. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیگسلی خواهد بود و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است. هنوز مشخص نیست که این گوشی با کدام یک از نسخه های اندروید 6 یا 5.1 خواهد آمد، امابه طور قطع رابط کاربری Nubia بر روی آن نصب خواهد بود.
در مورد مشخصات گوشی های Z11 و Z11 Max اطلاعاتی وجود نداردو اما با توجه به این که دو گوشی ذکر شده قرار است تا جزو پرچمداران ZTE باشند احتمال می رود که به چیپ ست اسنپدراگون 820 مجهز باشند. از آنجایی که گوشی های هوشمند Nubia Z9 و Z9 Max به تراشه ی اسنپدراگون 810 مجهز بودند چنین گمانه زنی انجام گرفت.
پیش بینی می شود که Z11 از جنس فلز یا شیشه باشد و مثل برادران کوچک تر و بزرگتر خود به 3 یا 4 گیگابایت رم مجهز باشد.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر