;
coinex

علت های فروش موفق گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ

علت های فروش موفق گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ

گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ توانسته فروش موفقی را تجربه کند. تخمین های اولیه نشان می دهد در ماه اول پس از عرضه، سامسونگ موفق به فروش 9 میلیون دستگاه گلکسی اس 7 شده است. این میزان در مقایسه با فروش گلکسی اس 6 در سال گذشته نزدیک به 3 برابر شده است.
تحلیل گران معتقدند چندین فاکتور در به وجود آمدن این موفقیت تاثیر گذار بوده است. گفته می شود علت تقاضای بالا برای گلکسی اس 7 این است که سامسونگ توانست آن را یک ماه زودتر از موعد مقرر روانه ی بازار کند و از طرف دیگر قیمت ارزان تر (حدود 8 درصد ارزان تر) آن نسبت به پرچمدار سال گذشته در این استقبال خوب تاثیر گذار بوده است.
سال گذشته میزان تقاضا برای گلکسی اس 6 اج بیشتر از عرضه بود و همین موضوع باعث شد تا سامسونگ نتواند گوشی های بیشتری را به فروش برساند. اما امسال وضعیت فرق کرده و شرکت کره ای توانسته به درستی میزان گوشی مورد نیاز بازار را پیش بینی کند.
یکی دیگر از عوامل موفقیت سامسونگ در فروش گلکسی اس 7، موقعیت زمانی عرضه ی آن است. در این دوره شرکت های چینی هنوز محصولات خود را معرفی نکرده اند، محصولاتی که از لحاظ قیمتی بسیار رقابتی هستند و وجود چنین محصولاتی باعث می شود تا نگاه ها به گلکسی اس 7 کمتر شود. از طرف دیگر اپل هم در پاییز نسل جدید آیفون های خود را معرفی می کند.
موفقیت های سامسونگ به سرعت تاثیر خود را بر روی ارزش سهام این شرکت گذشته است، اما باید دید که سامسونگ با گلکسی های جدید خود می تواند روند رو به کاهش سود دهی خود را بهبود ببخشد؟
مدیران سامسونگ در مورد تعداد گوشی های فروخته شده، از اعداد و ارقام استفاده نکرده اند و تنها اعلام کرده اند که میزان فروش رضایت بخش بوده است. اکنون نیز گفته می شود که سامسونگ قصد دارد تا فبلت بعدی خود با نام گلکسی نوت 6 را یک ماه قبل از معرفی آیفون 7 روانه ی بازار کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر