;
coinex

ادامه روند نزولی درآمد اچ تی سی در ماه مارس

ادامه روند نزولی درآمد اچ تی سی در ماه مارس

شرکت اچ تی سی همچون ماه های گذشته در ماه مارس نیز ایام سختی را پشت سر گذاشته است، این شرکت طی انتشار گزارشی اعلام کرده در 31 روز این ماه درآمدی معادل 127.57 میلیون دلار داشته است. این رقم کاهش درآمد سالانه ی 79.3 درصدی را نشان می دهد. آنها نسبت به ماه فوریه سیر نزولی 1.34 درصدی را تجربه کرده اند. طی سه ماهه ی اول 2016 میزان درآمد اچ تی سی با رقم 457.2 میلیون دلار برابری می کند که این عدد 64.31 درصد کاهش نسبت به زمان مشابه در سال گذشته را نشان می دهد.
البته اچ تی سی قصد دارد برای خروج از بحران پرچمدار جدید خود با نام اچ تی سی 10 (HTC 10) را طی چند روز آینده معرفی کند. بر اساس شایعاتی که تا کنون در مورد این گوشی منتشر شده است اچ تی سی ادعا کرده است که در زمینه ی دوربین تحولات چشم گیری را ایجاد کرده است و تجربه ی صوتی بی نظیری را برای کاربران فراهم خواهد کرد. اچ تی سی قصد دارد تا از پرچمدار جدید خود در تاریخ 12 آوریل پرده برداری کند.
گفتنی است که در هفته ی جاری عرضه ی هدست واقعیت مجازی HTC با نام Vive آغاز شده و با توجه به اینکه در دقایق ابتدایی فروش توانست درآمد 12 میلیون دلاری را رقم بزند، احتمال می رود که یک برگ برنده برای شرکت تایوانی باشد. هدست واقعیت مجازی Vive تاثیرات مثبتی بر روی درآمد ماه مارس گذاشته است، از سوی دیگر عرضه ی گوشی هوشمند اچ تی سی 10 در ماه جاری، می تواند در کنار هدست Vive تاثیرات بسیار مثبتی بر درآمد شرکت در ماه آوریل داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر