;
coinex

60 درصد از کاربران، اپل واچ 2 را بدون معطلی، می خرند

از میان کاربران ساعت های هوشمند اپل، 60 درصد از آن ها، اپل واچ 2 را بدون معطلی و بدون اینکه از قابیلت های جدید آن مطلع شوند، می خرند.

از میان کاربران ساعت های هوشمند اپل، 60 درصد از آن ها، اپل واچ 2 را بدون معطلی و بدون اینکه از قابیلت های جدید آن مطلع شوند، می خرند.

دیروز، اعلام شد که ممکن است یک اپل واچ باریک تردر طول نمایشگاه WWDC در ماه ژوئن، پرده برداری شود، در مقایسه با مدل فعلی این نسخه 20٪ تا 40٪ باریک تر  است. اپل واچ 2 علاوه بر طراحی باریک تر، با دوربین FaceTime خواهد آمد و با یک باتری با ظریفت بالا همراه خواهد بود. از طرفی به عنوان یک دستگاه مستقل کار می کند. اگر چنین باشد، این بدان معناست که با اپل واچ 2، کاربر بدون نیاز به سازگار شدن با آیفون، قادر به ایجاد و دریافت تماس های تلفنی و اطلاعیه ها، از مچ دست خود خواهد شد.

60 درصد از کاربران فعلی اپل واچ، واقعا مهم نیست که چه قابلیت های جدیدی در نسخه های بعدی اپل واچ وجود خواهد داشت، بر اساس یک نظرسنجی جدید تولید شده توسط شرکت بازاریابی، آنها هم اکنون نیز تصمیم به خریداری اپل واچ دارند، دارند. از 2578 نفر مورد بررسی، 8٪ صاحب یک ساعت هوشمند اپل هستند. تقریبا به همین میزان صاحب یک ساعت هوشمند ساخته شده توسط تولید کننده دیگر هستند و بیش از 80٪ از پاسخ دهندگان، هیچ نوع ساعت هوشمندی نداشتند.

با توجه به این بررسی، بزرگترین دلیل نخریدن ساعت هوشمند اپل، قیمت این دستگاه است. پس از کاهش قیمت 50 دلاری، در ماه گذشته، شروع قیمت اپل واچ از 299 دلار خواهد بود.

با اینکه 60 درصد از کاربران اپل واچ 2 را می خرند، درصد زیادی از کاربران نیز منتظرند که ویژگی های جدید را از نسل بعدی  این پوشیدنی ببینند.


با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر