;
coinex

آیفون SE با وجود فروش ضعیف در هفته ی اول به سختی یافت می شود

آیفون SE با وجود فروش ضعیف در هفته ی اول به سختی یافت می شود

آیفون SE گوشی جدید اپل است که به تازگی از آن رونمایی کرد. این گوشی در روز های اول عرضه اوضاع خوبی را تجربه نکرد، اما به نظر می رسد که اوضاع در حال تغییر است و آمار فروش این گوشی رو به بهبود است. به گفته ی اپل سفارش های جدید از مدل های خاص، در بهترین حالت ممکن در 12 آوریل ارسال خواهد شد. سفارشات مربوط به ورژن های دیگر نیز از تاریخ 20 آوریل آغاز خواهد شد.

در وب سایت اپل مدل 16 گیگابایتی و 399 دلاری آیفون SE راحت تر از مدل 64 گیگابایتی و 499 دلاری پیدا می شود. برای مثال یک آیفون 16 گیگابایتی با رنگ رزگلد که قرار است از طریق اپراتور های Verizon، AT&T یا T-Mobile عرضه شود در تاریخ 12 آوریل به مشتریان خواهد رسید. مدل های 64 گیگابایتی از تاریخ 20 تا 27 آوریل ارسال می شود. در واقع تاریخ دقیق بستگی به نحوه سفارش مشتریان دارد. این موضوع در تمام نقاط جهان وجود دارد، مخصوصاً کشور هایی به جز اروپا و آمریکا که اپل بیشتر تمرکز خود برای فروش آیفون SE بر روی آنها قرار داده است.
اما از طرف دیگر گفته می شود که تقاضا برای آیپد پرو 9.7 اینچی مناسب بوده و اپل هنوز با مشکلی در واحد های ارسالی آن مواجه نشده است. این تبلت در روز آخر ماه مارس و همزمان با آیفون SE در دسترس قرار گرفت. هم اکنون با خرید ورژن Wi-Fi این تبلت، قبل از پایان ساعت کاری، روز بعد می توانید آن را دریافت کنید.
شاید واحد های ارسالی اپل، بهترین معیار برای اندازه گیزی فروش آیفون 4 اینچی جدید باشد و به نظر می رسد که در طی هفته ی گذشته تقاضا برای آیفون SE با رشد چشم گیری مواجه شده است. در هر صورت در حال حاضر نمی توان با قاطعیت نظر داد و باید منتظر انتشار آمار رسمی از سوی اپل بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر