coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ای ام سی قصد فروش Documentum را دارد

EMC قصد فروش Documentum را دارد

معاملات EMC-Dell برای اکتساب و تصرف شرکت های مطرح متوقف نمی شود. رسانه ها گزارش داده اند که ای ام سی (EMC) به دنبال فروش پلتفرم مدیریت محتوای شرکت خود (Documentum) است.

Documentum در دسامبر سال ۲۰۰۳ توسط  EMC خریداری شد و برای خرید آن ۱.۷ میلیارد دلار هزینه کرد. این پلتفرم بخشی از واحد کسب و کار محتوای این شرکت (ECD) است.

بلومبرگ اولین رسانه ای بود که از این موضوع خبر داد که EMC به دنبال فروش Documentum است، البته این رسانه فراموش کرد که قیمت آن را ذکر کند. گفته می شود این شرکت راغب است دارایی های نرم افزاری Sonicwall and Quest را همه و همه به قیمت حدود ۴ میلیارد دلار به فروش برساند.

با توجه به گزارش رسانه های متعدد، Documentum دارای گردش مالی سالانه ی ۶۰۰ میلیون دلاری و حاشیه سود ۳۰ درصدی ست.

در اکتبر سال ۲۰۱۵ ادغام Dell-EMC را اعلام کردند. در آن زمان اعلام کردند که دستیابی به این شرکت به صورت معامله ی نقدی و به صورت سهامی به ارزش ۶۷ میلیارد دلار صورت گرفته است. این بزرگترین خریدی ست که در دنیای تکنولوژی رخ داده است.

چنین خرید بزرگی برای شرکت دل بدهی قابل توجهی به بار آورد و به همین دلیل است که این شرکت برای کاهش هزینه های ادغام به دنبالِ آزادسازی دارایی های غیر اصلی است. بر اساس وب سایت The Register، در ماه مارس، خدمات کسب و کار دل با قیمت 3 میلیارد دلار به شرکت NTT Data فروخته شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: betanews


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر