;
coinex

انتشار تصویر جدید از ورژن سفید رنگ گوشی اچ تی سی 10

انتشار تصویر جدید از ورژن سفید رنگ گوشی اچ تی سی 10

با نزدیک شدن به تاریخ 12 آوریل و زمان برگزاری رویداد اچ تی سی، تنور شایعات پیرامون گوشی اچ تی سی 10 داغ تر می شود. همان طور که می دانید در تاریخ مذکور اچ تی سی قصد دارد از پرچمدار جدید خود به اسم اچی تی سی 10 رونمایی کند. در همین راستا بسیاری از علاقمندند تا مشخصات دقیق این گوشی را بدانند. در ادامه ی انتشار اخبار و شایعات، امروز نیز عکسی از ورژن سفید رنگ این گوشی فاش شد.

در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید که لوگوی شرکت از بخش جلویی گوشی حذف شده است و دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت آن تعبیه شده است. اما در یکی از عکس های منتشر شده برای جلوگیری از فاش شدن نام منبع قسمتی از بدنه پوشانده شده است.
انتظار می رود تا این گوشی در تاریخ 12 آوریل رونمایی شود و عرضه ی آن نیز از سه روز بعد آغاز شود. این شرکت تبلیغات بسیار زیادی در مورد گوشی اچ تی سی 10 انجام داده است و مدعی است یکی از بهترین گوشی های هوشمند برای عکاسی و فیلمبرداری محسوب می شود. علاوه بر این ها، این گوشی هوشمند از سیستم صوتی Boom استفاده می کند که صدای با کیفیتی را به گوش کاربران می رساند و عمر باتری آن نیز مناسب است.
بنا به اطلاعات فاش شده ی قبلی، اچ تی سی دارای صفحه نمایش 5.1 اینچی بوده و رزولوشن 1440 در 2560 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی نیز توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ساختار حافظه ی آن را تشکیل می دهند. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید 6 مارشمالو است و ظرفیت باتری آن نیز 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.
باید ببینیم که آیا این گوشی توانایی رقابت با پرچمداران شرکت های بزرگ نظیر گلکسی اس 7 و جی 5  را خواهد داشت.

.

انتشار تصویر جدید از ورژن سفید رنگ گوشی اچ تی سی 10 انتشار تصویر جدید از ورژن سفید رنگ گوشی اچ تی سی 10

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تصمیم داشتم اس7اج بگیرم تنها دلیل نگرفتنش.اچ تی سی10..خداکنه همون چیزی که میخوام باشه..

    پاسخ