;
coinex

اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9

اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9

همان طور که می دانید هواوی طی روز های گذشته از سه گوشی جدید رونمایی کرد. پی 9، پی 9 پلاس و پی 9 لایت گوشی هایی هستند که توسط هواوی معرفی شد که دو گوشی اول جزو پرچمداران این شرکت محسوب می شوند. این دو گوشی طراحی بسیار زیبایی دارند و مشخصات سخت افزاری خوبی دارند. اما ویژگی اصلی آن که هواوی در مراسم معرفی آنها مانور تبلیغاتی زیادی روی آن انجام داد دوربین دوگانه ی این گوشی ها است. هواوی مدعی است در ساخت این دوربین از لنز های بسیار قوی استفاده شده است که شرکت معتبر Leica نیز در تولید آن نقش داشته است. حالا تصویر های اولیه ثبت شده از این گوشی فاش شده است.

لنزهای به کار رفته در دوربین گوشی پی 9، لنزهای 12 مگاپیکسلی سونی IMX286 است که شرکت Leica با ظرافت خاصی از آن ها استفاده کرده است. یکی از این ویژگی های این دوربین این است که در شرایط نوری کم نیز عکس های خوب و با کیفتی ثبت می کند. دو تصویر زیر توسط گوشی های آیفون 6 اس و پی 9 ثبت شده اند. تصویر دوم که توسط پی 9 گرفته شده است شرایط نوری بهتری دارد و جزئیات بیشتری از محیط مشخص است و به علاوه نور مصنوعی در آن دیده نمی شود. این در حالی است که کمتر گوشی هوشمندی در بازار وجود دارد که بتواند در شرایط نوری کم عکس هایی با این کیفیت ثبت کند. عکس های دیگری که در شرایط نوری زیاد ثبت شده اند نیز کیفیت مطلوبی دارند.

اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9

هر دو گوشی هواوی پی 9 و پی9 پلاس به چیپ ست Kirin 955 و پردازنده ی 64 بیتی مجهز بوده و از لحاظ طراحی شباهت زیادی به هم دارند. تنها تفاوت این دو گوشی در اندازه ی صفحه نمایش آنها است به طوریکه گوشی پی 9 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی بوده و پی 9 پلاس صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد. پی 9 در دو نسخه با رم 3 و 4 گیگابایت عرضه می شود و پی 9 پلاس تنها نسخه ی 4 گیگابایتی خواهد داشت. اندروید 6 مارشمالو نیز بر روی هر دو گوشی به صورت پیش فرض نصب است.

اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9 اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9 اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9 اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9 اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9 اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9 اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9 اولین عکس های ثبت شده توسط دوربین هواوی پی 9

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر