;
coinex

تصویر جدیدی از گوشی اچ تی سی 10 منتشر شد

 گوشی اچ تی سی 10 ، پرچمدار کمپانی HTC که به نام پرفیوم نیز مشهور شده، تا دو روز آینده معرفی خواهد شد.

گوشی اچ تی سی 10 ، پرچمدار کمپانی HTC که به نام پرفیوم نیز مشهور شده، تا دو روز آینده معرفی خواهد شد.

شایعات پیرامون این پرچمدار در قالب تصاویر و ویدئو های مختلف منتشر شده اند؛ و هر کدام از آنها تمرکز اچ تی سی را در زمینه ی عکاسی با گوشی هوشمند، عمر باطری، کیفیت صدا و غیره نشان داده اند. با این اوصاف، این احتمال وجود دارد که گوشی فوق العاده ای را از اچ تی سی شاهد باشیم.

به نظر می رسد که گوشی اچ تی سی 10 با ویژگی هایی از قبیل نمایشگر 5.1 اینچ، سوپر ال سی دی 5 با رزولوشن 1440*2560 کواد اچ دی، توانایی های بسیاری داشته باشد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به تراشه ی اسنپ دراگون 820، پردازنده ی چهار هسته ای، پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530، رم 4 گیگابایتی، 12 مگاپیکسل دوربین اصلی (با قابلیت OIS، فوکوس خودکار لیزری و ضبط فیلم با کیفیت 4K)، دوربین سلفی 5 اولترا پیکسل، باطری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد.

ویدئو های اخیر، اچ تی سی 10 را در رنگ مشکی به نمایش گذاشته اند.

ویدئو های اخیر، اچ تی سی 10 را در رنگ مشکی به نمایش گذاشته اند. تصویر پشت این گوشی بارها منتشر شده بود؛ در این تصاویر، لنز دوربین دایره ای در کنار فلش LED و فوکوس لیزری که در یک ناحیه ی لوزی شکل قرار دارند، دیده می شد. نوارهای آنتن، مانند گذشته کاملا قابل مشاهده هستند. در قسمت جلوی گوشی اچ تی سی 10 ، برند HTC دیده نمی شود. دکمه ی هوم این گوشی به اسکنر اثر انگشت مجهز شده است.

گوشی اچ تی سی 10 ، فردا 12 آوریل رسما معرفی خواهد شد. به محض کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این گوشی، آنها را با شما به اشتراک می گذاریم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر