;
coinex

ویدئوی تبلیغاتی اچ تی سی ۱۰ به بیرون درز کرد

ویدئوی تبلیغاتی اچ تی سی ۱۰ به بیرون درز کرد

ویدئوی تبلیغاتی اچ تی سی ۱۰ به بیرون درز کرد.

اچ تی سی ۱۰ محصول بزرگ بعدی اچ تی سی ست و به عنوان گوشی پرچمدار این شرکت برای ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد که انتظار می رود در رویداد رسمی اچ تی سی در روز آینده پرده برداری شود. ولی لازم نیست شما تا فردا هم منتظر بمانید تا ببینید که این شرکت چه محصولی ارائه داده است.

طی شایعاتی که به بیرون درز کرده به نظر می رسد ویدئوی تبلیغاتی این شرکت برای اچ تی سی ۱۰ به صورت کامل در اختیار قرار دارد.

همانطور که در این ویدئو نشان داده شده این گوشی تمام فلز است و قسمت عقب این گوشی تا حدودی خمیده دارد که این گوشی را خوش دست می کند.

در قسمت جلوی این دستگاه یک کلید فیزیکی دیده می شود که احتمالا مربوط به اسکنر اثر انگشت است در حالیکه دکمه های فیزیکی دیگر در قسمت کناری این دستگاه تعبیه شده است: یک دکمه ی پاور/لاک و کلید مربوط به تنظیم صدا. در قسمت پایین این گوشی یک پورت یو اس بی نوع C مشاهده می شود که برای شارژ این دستگاه در نظر گرفته شده است و همچنین اسپیکر و میکروفن هم در این قسمت تعبیه شده است.

 این دستگاه از یک پوسته ی اچ تی سی سنس اندروید (HTC Sense Android) بهره می برد که انتظار می رود با دوربینی ارتقا یافته همراه شود. احتمالا شاهد عملکردی خوب از این دستگاه خواهیم بود.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر