;
coinex

آنچه از کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک انتظار داریم

 کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک به صورت سالانه تحت عنوان F8، برگزار می شود. امروز F8 آغاط شده و احتمالا بزرگترین موضوعات در دستور کار آن، مسنجر و ویدئو خواهند بود.

کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک به صورت سالانه تحت عنوان F8، برگزار می شود. امروز F8 آغاط شده و احتمالا بزرگترین موضوعات در دستور کار آن، مسنجر و ویدئو خواهند بود.

در ادامه قصد داریم هر آنچه را که انتظار می رود، در کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک به آن پرداخته شود را باز گو کنیم:

چت بات هایی معرفی می شوند

اولین باری که فیس بوک اجازه داد، کسب و کار ها با برنامه ی چت آن، سازگار شوند، در کنفرانس سال گذشته بود که برای شرکت ها راه های بیشتری برای استفاده از مسنجر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه فراهم کرد.

طرح فیس بوک مبنی بر این است که با توجه به اینکه برخی از کاربران از صحبت کردن با تلفن گریزانند و ترجیح می دهند که انجام کارهای مثل خرید یک پیراهن، دستور یک بارگذاری، رزرو شام و وضعیت پرواز خود را در یک ارتباط چتی تیک بزنند، باید یک برنامه ی چت قوی برای ارتباط گیری شرکت ها و کاربران در اختیار باشد.  بنابراین، فیسبوک می خواهد مسنجر را به یک پلت فرم کامل برای بازیابی اطلاعات و انجام کارها از طریق مکالمات طبیعی ظاهری با کسب و کار ها، بدل کند.

اما این کار باید به خوبی برای کسب و کار ها انجام شود، نه فقط برای کاربران. بنابراین، به طور گسترده ای انتظار می رود که فیس بوک برای کمک به شرکت ها به انتشار ابزارهای جدیدی بپردازد که به طور خودکار، مکالمات مسنجر خود را با کاربران از طریق هوش مصنوعی، یعنی چت بات ها، پیش ببرند. ” با چت بات ها، کسب و کارها می توانند؛ بسیاری از نیاز های کاربران را از طریق امکان ارتباط با آنها، از طریق مسنجر، رفع کنند.

این شرکت یک نسخه بتا از دست یار M چت بات هوش مصنوعی را برای گروهی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، در پاییز گذشته راه اندازی کرد. در مورد دستیار M شنیده ایم که کارهای زیادی را می تواند انجام دهد، اما هنوز در مرحله ی آزمون و خطاست و به احتمال زیاد فسیبوک آن را هم به روز رسانی خواهد کرد.

فیس بوک، ایجاد سرمایه از برنامه مسنجر خود را آغاز نکرده است، اما معرفی چت بات ها برای کسب و کار و استفاده از آن در راه های جدید، کاملا فرصت های درآمدی جدید را پیش روی این شرکت قرار می دهد. مثلا ساخت کسب و کار پرداخت برای اطلاعیه های معامله ی کاربران، یا انواع آگهی های کلیکی می تواند از جمله فرصت های ایجاد سرمایه، به واسطه ی این جنبه از برنامه ی مسنجر فیسبوک باشد.

اگر چه اخبار F8 به احتمال زیاد در بخش تکنولوژی متمرکز خواهد شد، ولی پتانسیل تبلیغاتی بالایی نیز برای بسیاری از افراد، دارد.

ویدئو

در سال گذشته، فیس بوک تمرکز زیادی در بخش ویدئو داشت.

هفته گذشته، فیسبوک به روز رسانی بزرگی در لایو فتو ایجاد کرد. لایو فوتو هم اکنون در جلو و مرکز اپلیکیشن تلفن همراه فیسبوک قرار می گیرد و همچنین یافتن استریم ها در آن ساده تر شده است.

این شرکت چالشی با چگونگی معامله با فیلم های به سرقت رفته از یوتیوب، داشته است،  لایو فوتو هم محتوای اصلی را افزایش می دهد و هم فرصتی جذاب برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد. اما برای سرقت دلار تبلیغات تلویزیونی، فیس بوک نیاز به محتوایی با کیفیت بالا دارد. استناد به نیاز به محتوای با کیفیت بالا که تبلیغ کنندگان را مجاب به ارتباط، کند، به جای اینکه فقط فیلم پشتیبانی در اخبار، داشته باشند، مرحله ی بعدی این بخش است.

اما کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک ، فقط در مورد مسنجر و ویدئو نیست:

به روز رسانی فیسبوک بوک برای بهبود اتصال به اینترنت و در نتیجه استفاده از فیس بوک در سراسر جهان و همچنین اطلاعاتی در مورد واقعیت مجازی، واتساپ و روش های جدیدی که برنامه ی توسعه دهندگان را می تواند با پلت فرم فیس بوک ادغام کند نیز در کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک مطرح خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر