;
coinex

شماره نسخه ی اندروید N ظاهراً توسط سامسونگ منتشر شد

شماره نسخه ی اندروید N ، که به تازگی نسخه ی توسعه دهنده ی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است، ظاهراً توسط سامسونگ منتشر شد.

شماره نسخه ی اندروید N ، که به تازگی نسخه ی توسعه دهنده ی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است، ظاهراً توسط سامسونگ منتشر شد.

در ماه گذشته، در رویداد Google I/O، گوگل از اندروید N رونمایی کرد، به بیان دقیق تر، یک پیش نمایش از نسخه ی توسعه دهنده آن را نمایش داد، بیان نکرد که این نسخه جدید از سیستم عامل اندروید، چه شماره نسخه ای می گیرد. با این حال، با نگاه به شماره نسخه های اصلی اندروید در سال 2014 و 2015، که به ترتیب اندروید 5.0 لالی پاپ و اندروید 6.0 مارشمالو بودند، به احتمال زیاد  این نسخه، اندروید 7.0 N خواهد بود. سامسونگ، نیز در توسعه های جدیدش از این عدد برای شماره نسخه ی اندروید N نام برده است.

سامسونگ، غول تکنولوژی کره ای، به تازگی یک SDK جدید (کیت توسعه نرم افزار) برای ویژگی مالنی ویندروز خود منتشر شد کرده است که بر روی بسیاری از دستگاه های گلکسی یافت می شود و در آن اشاره شده است با اندروید 7.0 N سازگار خواهد شد. از آنجا که سامسونگ یکی از مهم ترین شرکای گوگل است، احتمالا بیشتر در مورد اندروید N می داند، بنابراین ما تمایل داریم که بپذیریم، 7.0 شماره نسخه ی اندروید N است.

سامسونگ، غول تکنولوژی کره ای، به تازگی یک SDK جدید (کیت توسعه نرم افزار) برای ویژگی مالنی ویندروز خود منتشر شد کرده است که بر روی بسیاری از دستگاه های گلکسی یافت می شود و در آن اشاره شده است با اندروید 7.0 N سازگار خواهد شد.

البته، ما نمی خواهیم بگوییم که شماره نسخه ی اندروید N اهمیت زیادی دارد. آنچه اهمیت دارد این است که شماره ی نسخه در بازاریابی دیده می شود و باید مشخص باشد. از طرفی مضمونی که گوگل برای انتخاب حرف N در نظر گرفته است نیز هنوز مشخص نیست، نام های زیادی از جمله Nougat،  Nutella، Nanaimo bar، Nut roll، Neapolitan ice cream و … گفته شده است.

ویژگی های جدیدی که اندروید N به ارمغان می آورد، شامل توانایی پاسخ به پیام ها از نوار اطلاعیه، پانلی برای اطلاعیه های جدید، بهبود حالت Doze ، تغییرات رابط کاربری و همچنین یک حالت مالتی ویندوز که مدت زیادی است، بر روی گوشی های سامسونگ وجود دارد، می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر