;
coinex

گوشی اچ تی سی 10 به رنگ قرمز

دیروز، اچ تی سی، پرچمدار جدید خود، گوشی اچ تی سی 10 را به صورت رسمی معرفی کرد. در این رونمایی، گفته شد که گوشی اچ تی سی 10 در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی عرضه می شود.

دیروز، اچ تی سی، پرچمدار جدید خود، گوشی اچ تی سی 10 را به صورت رسمی معرفی کرد. در این رونمایی، گفته شد که گوشی اچ تی سی 10 در سه رنگ خاکستری، نقره ای و طلایی عرضه می شود. اما از قرار معلوم یک رنگ چهارم برای این گوشی وجود دارد، اچ تی سی 10 در نسخه ی رنگی قرمز دیده شده است.

در حال حاضر، ما می دانیم نسخه ی قرمز رنگ گوشی اچ تی سی  10، در ژاپن، از طریق KDDI AU، دومین اپراتور تلفن همراه این کشور، در دسترس خواهد بود و به لطف وب سایت تایوانی ePrice، می توانیم نگاهی به برخی از رندر های رسمی آن داشته باشیم. همانطور که می بینید، تنها در قسمت پشت و دو طرف گوشی از رنگ قرمز استفاده شده و پانل جلو سیاه است. با این حال، گوشی اچ تی سی 10 قرمز رنگ دارای جنبه ای بسیار متمایز نسبت به انواع رنگی دیگر است.

اچ تی سی چیزی در مورد برنامه ریزی برای انتشار نسخه قرمز از پرچمدار جدید خود در بازارهای دیگر به جز ژاپن، بیان نکرده است، اما اگر اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود داشت و قرار شد که این نسخه ی رنگی در دیگر بازار ها نیز عرضه شود، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در حال حاضر گوشی اچ تی سی 10 به صورت پیش خرید، در دسترس است و تا اوایل ماه بعد، در فروشگاه عرضه خواهد شد. در ایالات متحده، تنها مدل 32 گیگابایتی این گوشی فروخته می شود.

ویژگی های گوشی اچ تی سی 10 ، شامل صفحه نمایش 5.2 اینچی کواد اچ دی سوپر ال سی دی، پردازنده ی اسنپ دراگون 820، سیستم دوربین جدید، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اولترا پیکسل،  دوربین جلو 5 مگاپیکسلی اولترا پیکسل،سیستم صدای Hi-Fi، رم 4 گیگابایتی، حافظه ی ذخیره سازی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا، سیستم عامل اندروید 6.0.1، شارژ سریع 3.0 کوالکوم و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، می شود.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر