;
coinex

گوشی Honor 5C احتمالاً در 28 آوریل معرفی خواهد شد

گوشی Honor 5C احتمالاً در 28 آوریل معرفی خواهد شد

هواوی یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده ی گوشی هوشمند در سال گذشته بوده است. این شرکت چینی در سال 2015 موفق به فروش 108 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شده است و به واسطه همین موضوع به سومین شرکت بزرگ تولید کننده ی گوشی هوشمند در جهان تبدیل شده است. در همین راستا این شرکت قصد دارد تا روند صعودی خود در سال گذشته را حفظ کند و تا این مقطع از سال گوشی های پی 9 و پی 9 پلاس را معرفی کرده اند. هواوی قصد دارد تا امسال به فروش 140 میلیون گوشی هوشمند در سال 2016 دست پیدا کند.

انتظار می رود تا هواوی پیش از پایان ماه جاری گوشی دیگری را نیز معرفی کند و آن Honor 5C خواهد بود. Honor 4C یکی از موبایل های محبوب و میان رده هواوی به شمار می آید که در آوریل 2015 معرفی شده بود. شواهد حکایت از این دارند که هواوی از جانشین این گوشی به زودی رونمایی خواهد کرد. تا پیش از این شایعات و اخبار درز شده دو تاریخ را به عنوان روز معرفی این دستگاه ذکر کرده بودند که یکی از آن سیزدهم و دیگری بیست و هشتم آوریل است. امروز 14 آوریل است و خبری از معرفی این گوشی نشد؛ بنابراین انتظار می رود که 28 آوریل تاریخ احتمالی معرفی Honor 5C خواهد بود. اما به تازگی شاهد حضور این گوشی در سازمان نظارتی چینی های یعنی TENAA بودیم که به واسطه ی آن برخی مشخصات و جزئیات این گوشی فاش شد.

طبق اطلاعات منتشر شده موبایل مذکور صفحه نمایش 5.2 اینچی داشته و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه خواهد داد. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این دستگاه هستند. البته این احتمال وجود دارد که هواوی یک نسخه با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 نیز عرضه کند. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسل بوده و در قسمت جلویی گوشی نیز دوربین 8 مگاپیسکلی تعبیه شده است. اندروید 6 مارشمالو و رابط کاربری EMUI از مشخصه های نرم افزاری آن است. اگر به عکس منتشر شده بنگرید متوجه می شوید که در قسمت پشتی و در جایی که برند Honor درج شده است، حسگر اثر انگشت وجود دارد. در قسمت دوربین پشتی و در کنار دوربین اصلی، یک فلش LED جای دارد و دکمه های صدا و پاور در قسمت راست دستگاه واقع شده اند. وزن این دستگاه 156 گرم و ابعاد آن 147.1 در 73.8 در 8.3 میلی متر است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر