;
coinex

دوربین گوشی HTC 10 بالاترین امتیاز در بررسی های DxOMark بدست آورد

دوربین گوشی HTC 10 بالاترین امتیاز در بررسی های DxOMark بدست آورد

هر چند که شرکت اچ تی سی تمرکز زیادی بر روی کیفیت دوربین گوشی های پرچمدار خود قرار می دهد، اما تجربه ی عکاسی پرچمداران اخیرش چندان راضی کننده نبود و شاید همین موضوع یکی از دلایل اوضاع نه چندان خوب فروش گوشی هوشمند این شرکت باشد. اما حالا این شرکت تایوانی تمام تلاش خود را به کار بسته تا با عرضه ی پرچمدار جدید خود با نام HTC 10 و دوربین عالی آن بتواند خاطرات بد سال های گذشته را از ذهن کاربران پاک کند. این شرکت قبل از عرضه ی این گوشی مدعی شده بود که دوربین پرچمدار جدیدش در بهترین دوربین گوشی هوشند در جهان خواهد بود.

بدون شک قبل از عرضه ی نهایی محصول به بازار نمی توان در مورد خصوصیات آن با قطعیت اظهار نظر کرد. اما شواهد نشان می دهد که شرکت اچ تی سی در پرچمدار جدید خود تجربه ی عکاسی بسیار عالی را برای کاربران فراهم کرده است. وب سایت DxOMark که در زمینه ی بررسی عملکرد دوربین گوشی های هوشمند فعالیت می کند، نام گوشی اچ تی سی 10 را با 88 امتیاز در صدر لیست و در کنار رقیب قدرتمندی همچون گلکسی اس 7 اج قرار داده که از عملکرد بسیار عالی را در بخش دوربین از خود به جای گذاشته بود.

طبق گفته ی DxOMark، دوربین اچ تی سی 10 تصاویر را با جزئیات مناسب ثبت می کند، Exposure مناسبی دارد، عملکرد فوکوس خودکار دستگاه در همه ی شرایط سریع و دقیق است. همچنین دوربین این گوشی در شرایط نوری کم نیز عملکر خوبی داشته و نویز ها را کاهش می دهد. بدون شک هیچ دوربینی بدون اشکال نیست و این وب سایت در مواردی به نقطه ضعف های آن اشاره شده است. از جمله ی این نقطه ضعف ها می توان به وجود نقاط بیش از حد نورانی در محیط های روشن، کاهش جزئیات تصویر در برخی شرایط نوری و وجود برخی مشکلات در عملکرد فلش دوربین.

DxOMark برای عملکرد فیلمبرداری این گوشی هوشمند نیز امتیاز 86 را در نظر گرفته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر