;
coinex

انتشار اطلاعات جدید از گوشی Nubia X8 و X8 Mini شرکت ZTE

انتشار اطلاعات جدید از گوشی Nubia X8 و X8 Mini شرکت ZTE

ZTE یکی از شرکت های چینی تولید کننده ی گوشی هوشمند است که تا کنون محصولات جذابی را عرضه کرده و حالا قصد دارد تا دامنه ی فعالیت خود را گسترش دهد و محصولاتش را در مناطق بیشتری عرضه کند. در همین راستا دو گوشی با نام های Nubia X8 و Nubia X8 Mini که به شرکت یاد شده تعلق دارند به منظور اخذ مجوز های لازم در سازمان نظارتی TENAA حضور یافته اند و به واسطه ی آن مشخصات این گوشی ها فاش شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی Nubia X8 شماره مدل Nubia NX523J را دارد. این گوشی صفحه نمایش 6 اینچی خواهد داشت و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 625 کوالکام و پردازنده ی 64 بیتی 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز صورت می گیرد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از مشخصه های حافظه ای Nubia X8 هستند. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی بوده و در قسمت جلویی آن دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. از دیگر مشخصه های X8 می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، اندروید 5.1.1 لالی پاپ و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

همان طور که ذکر شد دیگر موبایل ZTE نام X8 Mini خواهد داشت و شماره مدل آن Nubia NX527J است. این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 617 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای این دستگاه هستند. دوربین اصلی و جلوی این گوشی به تریتب 16 و 8 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری 2900 میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت و اندروید 5.1.1 لالی پاپ اشاره کرد.
بدنه ی هر دو گوشی به نظر می رسد که از جنس فلز باشد و شاید در تاریخ 19 آوریل شاهد رونمایی از این گوشی ها باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر