;
coinex

انفجار گوشی گلکسی S3 به هنگام شارژ

انفجار گوشی گلکسی S3 به هنگام شارژ

شاید تا همین چند وقت پیش خبر انفجار گوشی های هوشمند چندان باور کردنی نبود، اما به تازگی شاهد تکرار زیاد این اتفاق هستیم. فردی که ساکن شهر Kajaani کشور فنلاند است در حالی که گوشی خود را به شارژ زده بود و خودش چند سانتی متر در تختخواب مشغول استراحت بود، با انفجار ناگهانی گوشی هوشمند خود مواجه می شود. این انفجار سوراخ بزرگی بر در تخت فرد فنلاندی ایجاد کرده است. گوشی تحت مالکیت این فرد گلگسی S3 بوده که سه سال از عمر آن می گذشته است. طی این انفجار گوشی به طور کامل نابود شده و جالب است که خانواده ی این فرد قصد دریافت خسارت از بیمه و یا شکایت از شرکت سامسونگ را ندارد، چرا که معتقد است مدت طولانی از عمر این دستگاه می گذرد.

مادر این فرد فنلاندی می گوید که پسرش پیش از به صدا درآمدن آژیر سیستم ضد حریق منزل از خواب بیدار شده است. وی معتقد است که این حادثه درس خوبی به آنها داده است تا گوشی های هوشمندشان را در ساعت روز شارژ کنند و هرگز آنها در موقع شارژ در نزدیکی مواد قابل اشتعال قرار ندهند. گفتنی است در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسیده است.

در بیشتر مواردی که این اتفاق رخ می دهد، مقصر اصلی را لوازم جانبی غیر اصلی و فاقد استاندارد های لازم قلمداد می کنند. مخصوصاً در مورد دستگاه های قدیمی تر که لوازم جانبی آن ها نایاب تر می شود. البته چنین قضیه ای در مورد گلکسی S3 هنوز به اثبات نرسیده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر