;
coinex

رشد درآمد حاصل از فروش پوشیدنی های مراقبت های بهداشتی

تا سال ۲۰۲۱ شاهد رشد درآمد حاصل از فروش پوشیدنی های مراقبت های بهداشتی و افزایش آن به ۱۷.۸ میلیارد دلار خواهیم بود.

تا سال ۲۰۲۱ شاهد رشد درآمد حاصل از فروش پوشیدنی های مراقبت های بهداشتی و افزایش آن به ۱۷.۸ میلیارد دلار خواهیم بود.

صنعت پوشیدنی در کسب و کار بهداشت و درمان رو به رشد است. شرکت تحقیقاتی Tractica پیش بینی می کند که تا سال ۲۰۲۱، پوشیدنی های بهداشت و درمان درآمد سالانه ی ۱۷.۸ میلیارد دلاری به ارمغان می آورند. فروش جهانی پوشیدنی های مربوط به مراقبت های بهداشتی از تعداد ۲.۵ میلیون واحد در سال جاری به ۹۷.۶ میلیون واحد در سال ۲۰۲۱ افزایش خواهد یافت.

ردیاب های تناسب اندام که می توانند به تمرین های ورزشی، علائم حیاتی (مانند ضربان قلب) و الگوهای خواب شما نظارت کنند، هم اکنون در ابتدای راه خود هستند. انتظار می رود که پوشیدنی ها به زودی به منظور نظارت از راه دور بر بیمار، مدیریت شرایط مزمن و درد در سراسر جهان به کار گرفته شوند. حتی پایه ای ترین دستگاه مرتبط هم می تواند تاثیر مثبت داشته باشد. چند روز پیش خبری شنیدیم راجع به اینکه Fitbit Charge HR توانسته زندگی یک فرد را نجات دهد. این پوشیدنی به یک دکتر ER کمک کرده تا نوع بیماری فرد را به کمک پالسی که این مچ بند موجود بر روی دست مرد نشان داده، تشخیص دهد و به سرعت با داروی مناسب از تشنج او جلوگیری  کند و به این ترتیب زندگی این شخص را نجات داده است. این قبیل داستان ها که شنیده می شود ببیشتر فروشندگان و مشتریان را برای خرید این دستگاه راغب می کند.

مدیر شرکت تحقیقاتی Tractica می گوید پوشیدنی های مراقبت های بهداشتی برخی مشکلات هم به بار می آورد که این صنعت را به چالش می کشد. این مشکل در واقع دقت و درستی سنسورهای موجود در آنهاست. مشکل دیگریکه وجود دارد این است که با استفاده از این پوشیدنی ها اعتماد بنفس افراد بالا می رود و در برخی مواقع ممکن است از آن به عنوان جایگزینی برای پزشکان استفاده شود که این امر مشکل بزرگی خواهد بود و باید کنترل شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر