;
coinex

به زودی شاهد گوشی جدید موتورولا موتو جی ۴ پلاس خواهیم بود

به زودی شاهد گوشی جدید موتورولا موتو جی ۴ پلاس خواهیم بود

به زودی شاهد گوشی جدید موتورولا موتو جی ۴ پلاس خواهیم بود.

مدیر اجرایی لنوو در ماه ژانویه در مورد گوشی های موتو که قرار است در آینده عرضه شوند صحبت کرد و به این نکته اشاره نمود که همه این مدل ها احتمالا دارای اسکنر اثر انگشت و صفحه نمایشی حداقل به اندازه ی ۵ اینچ خواهند بود. با اینکه نمی دانیم زمان معرفی گوشی های جدید موتورولا موبیلیتی (که در سال ۲۰۱۴ توسط لنوو خریداری شد) چه موقعی ست اما هم اکنون نام دو گوشی هوشمند در این خانواده به بیرون درز کرده است: یکی گوشی موتو ایکس۳ (Moto X3) که قبلا راجع به آن صحبت هایی شده بود و هم اکنون هم صحبت هایی راجع به گوشی موتو جی۴ پلاس (Moto G4 Plus) به گوش می رسد و گفته می شود در حال ساخت آن هستند.

ایوان بلاس (با نام مستعار @evleaks) اخیرا تصویری توییت کرده که قسمت پایین و جلوی گوشی موتو جی ۴ پلاس را نشان می دهد. متاسفانه این تصویر به خوبی قابل مشاهده نیست اما دکمه ی فیزیکی آن به وضوح دیده می شود و به احتمال زیاد این دکمه شامل اسکنر اثر انگشت نیز می شود. اوایل این ماه تصویری به بیرون درز کرده بود که یک گوشی موتو بدون نام را نشان می داد؛ این تصویر دکمه ای مشابه به همین دکمه ی موجود در تصویر را به نمایش گذاشته بود که در زیر صفحه نمایش هم واقع شده بود. حال این موضوع هنوز مشخص نشده است که این تصویر منتشر شده به گوشی جدید موتو ایکس مربوط می شود و یا به مدل موتو جی ۴ پلاسی که هم اکنون راجع به آن صحبت می شود!

راجع به مشخصات و قابلیت های موتو جی ۴ پلاس هنوز جزئیاتی در اختیار نداریم. به هر حال، از آنجایی که گوشی موتو جی۲ و یا موتو جی ۳ در اختیار نداریم، نام موتو جی ۴ پلاس ممکن است تا حدودی گیج کننده باشد. با این حال، موتورولا سه نسل از گوشی های هوشمند موتو جی را منتشر کرده است، بنابراین به نظر می رسد که نام دستگاه بعدی جی ۴ باشد. بخش پلاس موجود در نام این دستگاه هم حاکی از این است که احتمالا مدل موتو جی ۴ معمولی هم وجود داشته باشد و یا این مدل، صفحه نمایش بزرگتر و یا مشخصات پیشرفته تری خواهد داشت.

تقریبا ۶ ماه از آخرین باری که موتورولا مدل جدید معرفی کرده گذشته است بنابراین انتظار می رود به زودی شاهد معرفی دستگاه های جدید این کمپانی باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر